اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۸۷۸۹۱
۱۱ نظر
۵۰۳۳
۱۱ نظر
۵۰۳۳
پ

واکنش ژاله صامتی به حاشیه‌های «زیرخاکی»

ژاله صامتی بازیگر سریال «زیرخاکی» درباره حضورش در سریال گفت: کار با بازیگران حرفه‌ای بسیار جذاب است. بازیگران در این سطح، کارشان را بلدند و کار برایم لذت بخش بود.

عصر ایران: ژاله صامتی بازیگر سریال «زیرخاکی» درباره حضورش در سریال گفت: کار با بازیگران حرفه‌ای بسیار جذاب است. بازیگران در این سطح، کارشان را بلدند و کار برایم لذت بخش بود.

ژاله صامتی درباره هم بازی بودن با بازیگران حرفه‌ای سینما گفت: پیش‌تر با هادی حجازی‌فر همبازی نبودم، اما کار با وی برایم تجربه خوبی بود. با پژمان جمشیدی پیش‌تر تئاتر و فیلم کار کرده بودم؛ زوایای بازی وی را می‌شناختم و به همین دلیل به زبان مشترک در بازی رسیدیم.

واکنش ژاله صامتی به حاشیه‌های «زیرخاکی»

بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون درباره قسمت‌های پخش شده سریال زیرخاکی بیان کرد: تاکنون سه قسمت از سریال پخش شده از کامنت‌هایی که دارم خدا را شکر مخاطب کار را پسندیده و با سریال ارتباط برقرار کرده است. به نظرم در ادامه هم سریال می‌تواند مخاطب را با خود همراه کند، زیرا کار بسیار جذاب و دوست داشتنی است

وی درباره نقش خود توضیح داد: من پریچهر را بازی کردم و برای ایفای آن تمام تلاش و توانم را به کار بردم تا ببینیم مخاطب چه قضاوتی درباره آن خواهد داشت.

صامتی درباره حواشی اخیری که برای سریال پیش آمد گفت: خدا را شکر سریال پخش شد. ما همه نگران بودیم. افراد از من جویا بودند که سریال چه سرنوشتی خواهد داشت و من جوابی نداشتم. از این که به خاطر خطا، صحبت و یا رفتار یک فرد تمام افراد مورد مواخذه قرار بگیرند و زحمات یک عده زیر سوال برود بسیار سخت و طاقت‌فرساست.

وی در پایان افزود: جدای این که چقدر رفتار یا کردار فرد غلط است و چقدر درست، اما در این موقعیت‌تر و خشک با هم می‌سوزند. حاصل ۲ سال تلاش افراد به خاطر یک رفتار سلیقه‌ای تحت تاثیر قرار می‌گیرد. خدا را شکر در این موضوع درایت شد و سریال پخش شد. از کامنت‌هایی که به من می‌رسد متوجه شدم مخاطب پیگیر پخش سریال بود. امیدوارم برای لحظاتی بیننده تلویزیون حالش خوب باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی 11

      یکی از هنرمندهای کار درست تاتر و سینما و تلویزیون

    • علی اهوازی

      در این ۳ شب سریال یکنواخت سریال دنبال شد و بازی بازیگران‌اصلا چشمگیر نبود و بیننده منتظر نیست‌که ببیند شب بعد چه اتفاقی در سریال خواهد افتاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سریال مزخرف و بی محتوا با بازیگران ابکی که با پارتی شده اتد هنر مند و هنرمندان تحصیل کرده و خوب در کنج خانه خاک میخورند

      • بدون نام

        نگاه نکن

    • بدون نام

      سریال جالبیه،بازی بازیگراشم جذاب بود

    • بی نام

      سریال بانمکی هستش.واقعا پژمان جمشیدی استعداد طنز بالایی داره.کم پیش میاد یکی اینجوری وارد هنر بشه و انقدر خوب شکوفا بشه. از خیلی از بازیگرهای طنز بهتره.ژاله هم دوست داشتنیه.

      پاسخ ها

      • حشمت

        بله سریال به نیت طنز وشا د کردنِ دقایقی از اوقات مردم تنظیم شده وممنون هستیم من معتقدم اگر مخالفان این نظر ،خود را لحظه ای به جای این هنرمندان، نظیر خانم ژاله صامتی وپژمان جمشیدی و... بگذارند چند دقیقه می توانند بخندانند ؟ مسلما جواب منفی است پس نباید قضاوت کرد آن هم در کاری که سررشته ندارند .

      • بدون نام

        من واقعا بازیهای آقای جمشیدی رو دوست دارم

      • بدون نام

        واقعا هم فیلمش خوبه هم بازیگراش اونایی هم که دوست ندارن راه حاش اسونه میتونن فیلمو نبینن!!(:

    • بدون نام

      به نکات ریزی اشاره میشه که جذاب هست باید با دقت دید مرسی

    • تارا

      در سریال زیر خاکی صرفنظر از کار بازیگران و کمدی بودن ان کلآ سفارشی و در مورد مسائل قبل از انقلاب است که مانند معمای، شاه و کلاه پهلوی همه این قصه با واقعیت های آن دوره همخوانی ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج