adexo3
۱۲۱۱۶۴۶
۱۶۴
۱۶۴
پ

زوج ویرانگر میلان در راه قهرمانی

میلان با درخشش زوج ویرانگر خود در خط حمله به چیزی جز فتح سری A فکر نمی کند.

ورزش سه: دو هفته پیش بود که تونالی در دقایق تلف شده نیمه دوم بازی با لاتزیو گل پیروزی بخش میلان را به ثمر رساند تا شاگردان پیولی همچنان شانس اول فتح سری A باشند. آنها هفته گذشته مقابل فیورنتینا یک بار دیگر برد پر استرسی کسب کردند و با گل دقیقه ۸۲ لیائو از سد حریف گذشتند.

میلان که به واسطه درخشش زوج جوان خط حمله اش امید زیادی به پیروزی در سه هفته پایانی و برپایی جشن قهرمانی داشت، امشب بازهم نان درخشش این دو بازیکن را خورد تا در مسیر گرفتن صدر از اینتر قرار بگیرد.

زوج ویرانگر میلان در راه قهرمانی

پیولی در روز تولدش برای گلزنی بی تاب بود و خیلی زود دروازه حریف را باز کرد. داور اما این گل را به کمک VAR آفساید تشخیص داد. مهاجم میلانی ها ناامید نشد و در دومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول و در حالی که تیمش چند دقیقه قبل گل اول را از ورونا دریافت کرده بود، دروازه حریف را باز کرد.

گل اول میلان روی کار تکنیکی و نفوذ دیدنی لیائو به داخل محوطه جریمه که با پاس در عرض این بازیکن و اشاره جزئی پیولی همراه بود دو تیم را با تساوی راهی رختکن کرد. میلانی ها در شروع نیمه دوم خیلی زود به گل دوم رسیدند. این گل مثل گل اول با همکاری زوج ویرانگر خط حمله روسونری به ثمر رسید.

زوج ویرانگر میلان در راه قهرمانی

لیائو از میانه های زمین توپ را در اختیار گرفته و با فراری دیدنی وار محوطه جریمه شد. او یک پاس در عرض دقیق دیگر را به دهانه دروازه ارسال کرد تا پیولی گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه میزبان کرده و میلان را به هدفش برساند.

زوج ویرانگر میلان در راه قهرمانی

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج