adexo3
۱۲۱۸۳۱۴
۱۹۷
۱۹۷
پ

در یک صورت می‌توانیم به لوا اجازه جدایی بدهیم

اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، یک بار دیگر در مورد وضعیت رابرت لواندوفسکی صحبت کرد.

ورزش سه: آینده رابرت لواندوفسکی به یک مسئله پیچیده تبدیل شده است. ستاره لهستانی دیگر نمی‌خواهد به کارش در بایرن مونیخ ادامه دهد و خواهان انتقال به بارسلوناست. این در حالی است که باشگاه بایرن مونیخ تاکید دارد که لواندوفسکی تا پایان قراردادش در این تیم باقی خواهد ماند. البته برخی گزارش‌ها هم حکایت از آن دارد که بایرن در صورت یافتن جایگزین مناسب برای ستاره لهستانی، اجازه جدایی او را صادر خواهد کرد.

اولی هوینس، رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ، درباره وضعیت لواندوفسکی اظهار نظر کرده و می‌گوید: "من همیشه گفته‌ام که اگر نتوانیم جایگزینی پیدا کنیم که بتواند تا حدودی جای خالی او را پر کند که البته در حال حاضر کار دشواری محسوب می شود، مانند سایر اعضای باشگاه از ماندن او دفاع می کنم و می خواهم یک سال دیگر بماند. سپس باید ببینیم که آیا او سال آینده به صورت آزاد جدا خواهد شد یا شاید حتی قراردادش را تمدید کند، هیچ کس نمی داند."

در یک صورت می‌توانیم به لوا اجازه جدایی بدهیم

هوینس در ادامه گفت: "در حال حاضر همه چیز آن طور که لواندوفسکی و نماینده ویژه‌اش می خواستند پیش نرفته است بنابراین آنها عصبانی هستند. من به همه کسانی که درگیر این مسائل هستند توصیه می‌کنم که هدف خود را حفظ کنند. همچنین اجازه ندهند که این موضوع تشدید شود. سپس خورشید به زودی دوباره بر روی خانه لواندوفسکی و بایرن مونیخ خواهد تابید."

گفتنی است که ماجرای رابرت لواندوفسکی و بایرن مونیخ به قدری بیخ پیدا کرده که امروز نشریه بیلد آلمان در گزارشی مدعی شد این بازیکن در صورت عدم موافقت بایرن با جدایی اش می خواهد قرارداد خود با باواریایی‌ها را فسخ کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج