۱۲۱۶۱۶۵
۳۵۵
۳۵۵
پ

گنابری در مسیر پیوستن به رئال‌مادرید

باشگاه بایرن مونیخ در کنار احتمال از دست دادن بال آلمانی‌اش در آستانه به خدمت گرفتن مهاجم سنگالی‌ لیورپول است.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه بایرن مونیخ که در پی علنی شدن علاقه روبرت لواندوفسکی برای جدایی از این تیم با وجود داشتن قرارداد تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳، نظر خود را معطوف به جذب مهاجمی جدید کرده‌ که ظاهراً سادیو مانه هدف آنها به این منظور است. بر اساس گزارش نشریه «بیلد» آلمان؛ انتظار می‌رود بایرن مونیخ پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا با سادیو مانه به توافق شخصی برسد. مدیران این باشگاه در نظر دارند برای عملی کردن این انتقال پیشنهادی ۳۰ میلیون یورویی به لیورپول بدهند اما این باشگاه انگلیسی تنها در صورت دریافت پیشنهادی ۵۰ میلیون یورویی حاضر به فروش مهاجم سنگالی خود هستند. در نهایت انتظار می‌رود دو باشگاه به توافق برای انتقال این بازیکن در ازای ۴۰ میلیون یورو برسد.

روزنامه فرانسوی «اکیپ» هم خبر داد که بایرن مونیخ در آستانه عقد قراردادی سه ساله با سادیو مانه ۳۰ ساله است. طبق این گزارش؛ حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ اخیراً با مدیر برنامه‌های این مهاجم سنگالی دیدار داشته و از علاقه بایرن برای جذب این بازیکن سخن گفته است و مدیر برنامه‌های سانه هم از جانب این مهاجم گلزن گفته که بایرن می‌تواند مقصد جذابی برای او باشد. در کنار اینها گفته می‌شود مهاجم لیورپول برای پیوشتنش به جمع باواریایی‌ها به بایرن مونیخ چراغ سبز نشان داده است.

در سوی دیگر بایرن مونیخ نگران از دست دادن سرژ گنابری است که تنها یک فصل دیگر با این باشگاه آلمانی قرارداد دارد. باشگاه رئال مادرید در پی ناکامی در به خدمت گرفتن کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن، حالا سخت به دنبال به خدمت گرفتن بال آلمانی بایرن مونیخ است. بایرن مونیخ برای جدایی با موافقت گنابری، روی او ۴۰ میلیون یورو قیمت گذاشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج