adexo3
۱۲۲۱۴۰۶
۱۴۹۳
۱۴۹۳
پ

صحبت‌های جالب تیلور درباره یزدانی

قهرمان کشتی المپیک توکیو و حریف اصلی یزدانی گفت: من شکست خورده‌ام و حالا می‌خواهم پیروز شوم؛ یزدانی من را تشنه نگه داشته و قطعا می‌خواهم او را شکست دهم.

جی پلاس: دیوید تیلور با قهرمانی در رقابت های انتخابی آمریکا، نماینده این کشور در مسابقات جهانی شد و حسن یزدانی هم باید در انتخابی با برنده محسن مصطفوی و علیرضا کریمی کشتی بگیرد و در صورت پیروزی،‌ می‌توان به انتظار نبرد دوباره این دو ستاره نشست.

در همین راستا، تیلور پس از قهرمانی در انتخابی آمریکا با برتری مقابل زاهد والنسیا، گفت: من دوباره برگشته‌‌ام و تشنه پیروزی هستم. من شکست خورده‌ام و حالا می‌خواهم پیروز شوم، تا مسابقات جهانی هم سه ماه زمان دارم و همانطور که می‌دانید، یزدانی من را تشنه نگه داشته و قطعا می‌خواهم او را شکست دهم. او حریف سفت و سختی است و سه ماه دیگر باید روی تشک با یکدیگر کشتی بگیریم.

او درباره سبک کشتی گرفتن خود و خسته کردن رقبا مانند یزدانی گفت: من فکر می‌کنم کسانی که با من کشتی می‌گیرند، هر لحظه از سوی من مورد تهدید هستند و از طرفی تهدیدهای آن‌ها در هر لحظه را می‌دانم. این چالشی است که از جوانی داشتم که برای باز کردن گارد حریف چطور کشتی بگیرم.

قهرمان المپیک توکیو ادامه داد: حسن در کشتی‌ فشار زیادی وارد می‌کند و همانطور که می‌دانید برای کشتی گرفتن با من در المپیک انگیزه زیادی داشت، آن‌ها برای آن مسابقه یک برنامه سه‌ساله داشتند که نتیجه آن هم یک کشتی خوب شد و سخت بود. شرایط طوری رقم خورد که در مسابقه آخرمان،‌ آن اشتیاق و حرارت لازم برای شکست دادن را نداشتم و او نسبت به مبارزه قبلی‌مان بیشتر از همیشه من را کنترل کرد و تغییراتی در سبک کشتی‌اش داشت و حالا، نوبت تغییر از سوی من است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج