اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۳۸۵۲۳
۲۸۰
۲۸۰
پ

ماموریت جدید ساپینتو برای کاپیتان دوم استقلال

به نظر می رسد روزبه چشمی در ماموریت جدیدی که ریکاردو ساپینتو برای او تعریف کرده؛ به بازی خود ادامه می‌دهد.

ورزش سه نوشت: به نظر می رسد روزبه چشمی در ماموریت جدیدی که ریکاردو ساپینتو برای او تعریف کرده؛ به بازی خود ادامه می‌دهد.

البته طبیعی بود روزبه چشمی در نقش جدید هم موفق ظاهر شود به این‌خاطر که او در اصل یک هافبک دفاعی است و در صبای قم تیمی که در آن چهره شد؛ در همین پست ایفای نقش می‌کرد.

شکست استقلال در برابر ملوان در نیمه نخست موجب شد تا سرمربی تیم آبی در بین دو نیمه شیوه بازی تیم را از ۳-۴-۳ به ۳-۳-۴ تغییر دهد و روزبه چشمی یک خط جلوتر رفت تا در جلوی دو مدافع میانی یعنی غلامی و سیلوا بازی کند و این تغییر منجر به تغییر نتیجه بازی در دیدار با ملوان و پیروزی در برابر مس کرمان شد. یعنی کسب ۶ امتیاز. در چنین شرایطی قابل پیش بینی است که روزبه چشمی در بازی‌های آتی هم به‌عنوان یکی از سه هافبک مرکزی استقلال به میدان بیاید.

البته روزبه کمی عقب‌تر از دو هافبک مرکزی بازی می‌کند تا هم از آنها در حمله پشتیبانی کند و هم زمان دفاع به دو مدافع میانی تیمش کمک کند. ضمن اینکه نقطه شروع بازیسازی از روزبه چشمی است که در دو بازی اخیر این کار را به‌خوبی انجام داده است. حمایت روزبه چشمی از دو هافبک مرکزی که در بازی با مس، مهدی‌پور و رضاوند بودند؛ این دو هافبک را تشویق می‌کند در برنامه‌های تهاجمی حضور فعال‌تری داشته باشند. هر چند در بازی با مس این امکان برای این دو هافبک خیلی مهیا نشد به این‌خاطر که مسی‌ها پشت توپ و در زمین خودی پرتعداد بودند و تمام راه‌های نفوذ را بسته بودند.

روزبه در پست هافبک دفاعی به‌عنوان هافبک راس عقب، وظیفه سنگین‌تری به نسبت مدافع میانی پیش رو خواهد داشت چون علاوه‌بر پوشش فضای جلوی خط دفاعی می‌بایست در بازیسازی هم نقشی پررنگ ایفاء کند. این تغییر موقعیت ضریب اطمینان استقلال را در دفاع بیشتر کرده است و از آنجایی که روزبه یک بازیکن با تجربه به حساب می آید به نظر می‌رسد در بازی‌های آتی استقلال در بازیسازی از عقب هم، نمایش بهتری داشته باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج