اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۴۴۴۹۹
۱۱۷
۱۱۷
پ

کنایه سیمئونه به رئال؛ دفاع کردند و ۲ گل زدند

دیه‌گو سیمئونه پس از شکست در دربی مادرید به رئال به خاطر سبک بازی اش کنایه زد و گفت که چشم به ضد حملات داشتند. به سیمئونه همیشه به خاطر این سبک بازی طعنه می زنند.

ورزش سه: دیه‌گو سیمئونه پس از شکست در دربی مادرید به رئال به خاطر سبک بازی اش کنایه زد و گفت که چشم به ضد حملات داشتند. به سیمئونه همیشه به خاطر این سبک بازی طعنه می زنند.

اتلتیکو مادرید امشب در ورزشگاه متروپولیتانو دربی را ۱-۲ به رئال باخت. رودریگو و فده والورده در نیمه اول به رئال گل زدند و ماریو هرموسو در دقیقه ۸۲ برای اتلتیکو گل زد. اتلتیکو حالا از ۶ بازی ۱۰ امتیاز دارد و در ره هفتم باقی ماند. فاصله با رئال صدرنشین نیز به هشت امتیاز رسید.

کنایه سیمئونه به رئال؛ دفاع کردند و 2 گل زدند

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، در نشست خبری بعد از بازی گفت:« رئال خوب دفاع کرد و در ضدحملات به ما ضربه زد. آنها در ارائه برنامه تاکتیکی‌شان عالی بودند. از سبک بازی رئال خوشم آمد. عقب نشستند، دفاع کردند و در ضدحملات دو گل زدند. پس می شود هم دفاع کرد و هم خوب بازی کرد. از تلاش بازیکنان تیم خودم هم راضی هستم.»

کنایه سیمئونه به رئال؛ دفاع کردند و 2 گل زدند

سیمئونه ادامه داد:« بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که باید از شانس های مان بهتر استفاده کنیم ولی در نهایت فقط یک بار به گل رسیدیم. رئال سه شانس خوب داشت و دو گل زد. فکر می کنم چیزی تا زدن گل تساوی فاصله نداشتیم ولی درگیری های دقایق پایانی بین بازیکنان، تمرکز تیم را به هم زد.»

 

سیمئونه در مورد بازی دادن به گریزمان از ابتدا گفت:« امشب تصمیم گرفتم گریزمان از ابتدا بازی کند. با ژوائو و گریزمان بازی را شروع کردیم ولی با وجود اینکه شانس هایی داشتیم، در مجموع در خط حمله راضی کننده نبودیم. با ورود موراتا و کُنیا در نیمه دوم، شرایط کمی بهتر شد و خطرناک تر کار کردیم هرچند نتوانستیم به هدف مان برسیم. »

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج