اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۲۲۷۵
۴۸۷۳
۴۸۷۳
پ

تکرار اتفاق ایران- آمریکا برای مدافع تیم ملی

مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن لحظاتی پس از حضور ثابت در ترکیب این تیم مصدوم و جای خود را به هموطنش داد.

ورزش سه: مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن لحظاتی پس از حضور ثابت در ترکیب این تیم مصدوم و جای خود را به هموطنش داد.

در یکی از مسابقات دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال یونان، تیم آ. ا. ک آتن که برخلاف دیدار اخیرش میلاد محمدی را در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت و احسان حاج‌صفی را روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه گئورگیوس کارایسکاکیس مقابل المپیاکوس قرار گرفت.

بازی در شرایطی آغاز شد که المپیاکوس بخاطر شکست سنگین سه بر صفر در دیدار رفت مقابل یاران حاج‌صفی و محمدی، انگیزه زیادی برای جبران نتیجه و کسب پیروزی در حضور هوادارانش داشت و در شروع مسابقه هم دو حمله جدی به وجود آورد که هیچ‌کدام تبدیل به گل نشد، اما در ادامه یک اتفاق تلخ برای مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک منجر به تعویض او شد.

میلاد محمدی که در سه مسابقه تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور ثابت در ترکیب داشت و در لحظات پایانی نیمه اول در سومین بازی برابر آمریکا بخاطر آسیب‌دیدگی تعویض شد، پس از آن حدود سه ماه و نیم دور از میادین بود و دو هفته قبل به ترکیب آ. ا. ک آتن بازگشت، ولی امشب مجددا با مصدومیت روبه‌رو شد.

محمدی که پیش از این در ۱۲ مسابقه سوپر لیگ یونان به میدان رفته و یک پاس گل داده بود، بعد از چهار مسابقه نیمکت‌نشینی متوالی، دو هفته قبل مقابل وولوس به‌طور کامل بازی کرد و سه شب قبل هم در جدال با آریس در دقیقه ۷+۹۰ به زمین آمد، ولی امشب در بازگشت دوباره به ترکیب آسیب‌دیدگی پیدا کرد.

تکرار اتفاق ایران- آمریکا برای مدافع تیم ملی
محمدی در دقیقه ۹ پس از ضربه به توپ با پای راست، احساس درد کرد و چند ثانیه لنگان لنگان به کارش ادامه داد.

مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن که اخیرا از بند مصدومیت طولانی مدت رهایی پیدا کرده بود، در دقیقه ۹ مسابقه امشب مقابل المپیاکوس نیز به یکباره روی زمین نشست و از کادر پزشکی تیمش خواست بالای سر او حاضر شوند و به بررسی مچ پای مصدومش بپردازند.

تکرار اتفاق ایران- آمریکا برای مدافع تیم ملی
درحالی‌که لیزر تماشاگران المپیاکوس روی چشم محمدی افتاده بود، او به داور اعلام کرد از ناحیه مچ پای چپ آسیب دیده و باید کادر پزشکی وارد شود.

میلاد محمدی به کمک کادر پزشکی آ. ا. ک آتن از زمین بیرون رفت که در زمان خروج از بازی بخاطر رفتار غیرورزشی کارت زرد دریافت کرد و روی نیمکت نشست تا در ادامه احسان حاج‌صفی جای او را در دقیقه ۱۳ در زمین بگیرد.

احسان حاج‌صفی پس از ورود به زمین در دقیقه ۵۰ و در شرایطی که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود المپیاکوس دنبال می‌شد، نزدیک بود با یک شلیک محکم مسابقه را به تساوی بکشد که شوت روی پای چپ او را دروازه‌بان حریف به زیبایی دفع کرد و در ریباند هم ضربه کونستانتینوس گالانوپولوس راه به جایی نبُرد.

تکرار اتفاق ایران- آمریکا برای مدافع تیم ملی
پس از معاینه کادر پزشکی آ. ا. ک آتن مشخص شد میلاد محمدی نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و درخواست تعویض کرد.

در ادامه مسابقه هر دو تیم یک گل به ثمر رساندند و در نهایت یاران حاج‌صفی و محمدی با وجود شکست دو بر یک در این دیدار خارج از خانه، در مجموع با کسب پیروزی ۴ بر ۲ مقابل المپیاکوس، راهی بازی فینال جام حذفی فوتبال یونان شدند.

احسان حاج‌صفی، ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن که امشب بخاطر استراحت بیشتر برای ادامه رقابت‌های سوپر لیگ یونان نیمکت‌نشین شده بود، در لحظات پایانی یک کارت زرد دریافت کرد.

تکرار اتفاق ایران- آمریکا برای مدافع تیم ملی
حاج‌صفی که از ابتدای فصل ۲۳-۲۰۲۲ موفق به گلزنی برای آ. ا. ک نشده بود، امشب این شانس را داشت که با شوت محکم پای چپ دروازه المپیاکوس را باز کند که واکنش تماشایی گلر حریف مانع از ثبت گل او شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج