اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۳۴۱۷
۸۴۷
۸۴۷
پ

قلعه‌نویی: برد ما همدلی بازیکنان بود

سرمربی تیم ملی می‌گوید نخستین هدف تیمش همدلی بازیکنان بود.

ایسنا: امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت به ایران اظهار کرد: من اصلا به مسائل فنی کاری ندارم. در نیمه اول اتفاقی افتاد که دو بازیکن ما مصدوم شدند. من از عزت‌اللهی خواستم که از زمین خارج شود اما او گفت می‌خواهم بازی کنم و این اولین برد ما بود زیرا بازیکنان ما همدل بودند.

وی ادامه داد: این اولین برد ما بود و این وحدتی که در تیم ملی است، کم‌سابقه بوده است. ازبکستان یک تیم قوی بود. قرقیزستان هم تیم خوبی بود و برابر روسیه به تساوی رسیده بود و به عمان یک بر صفر باخته بود. بازی دیروز، بازی سنگینی بود. ما توانستیم برابر ازبکستان برنده شویم. ما دوست داریم با تیم‌های بزرگ‌تر بازی کنیم و من هم به فدراسیون نامه دادم اما یکسری مسائل هست که نمی‌خواهم به آن‌ها وارد شوم.

او درباره شرایط بیرانوند گفت: اتفاق بدی افتاد و فردا یا پس فردا جراحی می‌شود. کنارش هستیم و فکر نمی‌کنم بیش از ۶ یا ۷ هفته مصدومیتش طول بکشد. برای او التماس دعا داریم که زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد.

سرمربی تیم ملی درباره بازی‌های دوستانه آینده این تیم عنوان کرد: برنامه‌هایمان را به صورت کتبی داده‌ایم و بستگی دارد که فدراسیون بتواند این برنامه‌ها را عملی کند یا خیر. ما هم دوست داریم در شهریور از فیفادی نهایت استفاده را بکنیم اما احتیاج دارم استراحت کنم زیرا یک سال است که درگیر مسابقات ملی و باشگاهی هستم. بعد از تعطیلات نشستی را برگزار می‌کنیم و درباره آینده تصمیم می‌گیریم.

قلعه‌نویی درباره همدلی بازیکنان عنوان کرد: من در ۲۰۰۶ هم در تیم ملی حضور داشتم و این تیم واقعا همدل است. یک ریزه‌کاری‌هایی هم وجود دارد که نیازی به توضیح دادن نیست. بزرگان تیم ملی و کادر فنی من هم به من کمک می‌کنند و در راس آن هم آقای نبی با تجارب خود به ما کمک می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج