adexo3
۱۳۲۸۰۵۲
۳۷۳۶
۳۷۳۶
پ

اظهارنظر متفاوت آقای گل درباره بیرانوند

اسطوره پرسپولیس صحبت‌های جالبی در خصوص تصمیمی که بیرانوند این روزها دنبال می‌کند، دارد.

ورزش سه: اسطوره پرسپولیس صحبت‌های جالبی در خصوص تصمیمی که بیرانوند این روزها دنبال می‌کند، دارد.

اظهارنظر متفاوت آقای گل درباره بیرانوند

فرشاد پیوس درباره شرایط این روزهای پر‌سپولیس و حاشیه‌ها پیرامون نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: پر‌سپولیس فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و تمام جام‌های ممکن را به دست آورد. به نظرم این شرایطی که پیش آمده در شأن تیم قهرمان نیست و پر‌سپولیس با توجه به اینکه امسال در آسیا هم حضور دارد باید با یک شروع قوی خود را آماده مسابقات می‌کرد که تا الان این اتفاق نیفتاده است.

پیوس گفت: من شنیده‌ام که بازیکنان پرسپولیس از باشگاه گله دارند و منتظرند حق و حقوق فصل قبلشان را بگیرند که به نظرم کاملا منطقی است. این‌ها تیم قهرمان لیگ هستند که باید برایشان احترام زیادی قائل شد و پرداخت منظم حقوقشان کمترین کاری است که باشگاه باید انجام دهد. نمی‌دانم چرا در این زمینه کوتاهی شده و پر‌سپولیس به این وضعیت رسیده که هنوز تمریناتش شروع نشده ولی سایر تیم‌ها و مدعیان خیلی وقت است استارت زده‌اند و حتی دو، سه تیم به اردو هم رفته‌اند.

آقای گل تاریخ باشگاه پرسپولیس در ادامه با انتقاد از بالا رفتن کاذب قیمت بازیکنان گفت: در روزهای اخیر قیمت‌هایی درباره انتقال بعضی بازیکنان درجه دو و سه شنیده‌ام که سرم سوت می‌کشد. تیم‌های صنعتی که بودجه نامحدودی دارند و هر سال این بودجه بیشتر هم می‌شود با چه منطقی با این قیمت‌ها با بازیکنان قرارداد می‌بندند؟ حرف من این است که افزایش رقم‌ها در فوتبال ما باید منطقی باشد. مثلا بازیکنان پرسپولیس که در چند سال گذشته همیشه اول یا دوم جدول بوده‌اند حقشان است بیشترین مبالغ را بگیرند ولی ما می‌بینیم که برعکس شده و پر‌سپولیسی‌ها کمترین مبالغ را در لیگ می‌گیرند! به نظرم آقای درویش باید این مسئله را حل کند. حق بازیکن پرسپولیس این نیست که از بازیکن بقیه تیم‌ها که افتخاری هم کسب نکرده‌اند خیلی کمتر بگیرد و تازه همان پول را هم کامل نگرفته باشد و بخواهد برای گرفتنش اینقدر حرف بشنود.

سرمربی فصل گذشته داماش گیلان گفت: من کار بیرانوند را تایید نمی‌کنم اما اگر در پر‌سپولیس پول کافی می‌گرفت به نظر شما ۱۰۰ سال دیگر به پیشنهاد استقلال فکر میکرد؟ الان هم باشگاه پرسپولیس و مدیرانش باید فکری به حال این وضعیت کنند. مگر می‌شود فقط پر‌سپولیس سقف را رعایت کند؟ آقای درویش دوست خوب من است و فصل قبل هم خوب کار کرد اما از او می‌خواهم به فکر آینده پر‌سپولیس باشد و حق بازیکنان را بدهد. به نظر من بازیکنان پرسپولیس خیلی نجیبند که با این مبالغ کم هم قهرمانی آورده‌اند و هم چیزی در رسانه‌ها نمی‌گویند. یحیی امسال با این هزینه‌هایی که تیم‌های دیگر کرده‌اند کار سختی دارد و امیدوارم باشگاه تمام امکانات را برای بازیکنان و تیم برای تکرار قهرمانی‌ها فراهم کند.

فرشاد پیوس درباره آینده خود نیز گفت: به زودی با مسئولان باشگاه داماش جلسه دارم و باید ببینیم برای فصل بعد به توافق می‌رسیم یا خیر. از ۴ باشگاه دیگر در لیگ یک هم پیشنهاد دارم و سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج