adexo3
۱۳۳۵۵۲۱
۱۹۵۱
۱۹۵۱
پ

جزئیات پنت‌هاس مجلل مسی در میامی

لیونل مسی در پنت‌هاوسی زندگی می‌کند که آسانسور ویژه‌ای برای بردن ماشین‌هایش تا دم در خانه دارد.

خبرورزشی: به نظر می‌رسد لیونل مسی پس از به ثمر رساندن یک گل فوق‌العاده در اولین بازی خود برای باشگاه جدیدش اینترمیامی، به خوبی با زندگی جدیدش در میامی سازگار شده است. فوق ستاره آرژانتینی اوایل ماه تصمیم گرفت پاری‌سن‌ژرمن را به صورت رایگان ترک کند و به اینترمیامی بیاید. هواداران در ایالات متحده آمریکا مشتاق هستند تا همه چیز را در مورد زندگی جدید او در این کشور بدانند.

در حالی که بیشتر هواداران در درجه اول به کارهای فوتبالی او توجه می‌کنند، جزئیاتی در مورد ملکی که مسی پس از ورود به فلوریدا برای زندگی انتخاب کرده هم مردم را سرگرم کرده است. او در حال حاضر در یک پنت‌هاوس در ساحل میامی زندگی می‌کند، اما یک ویژگی خاص در این پنت‌هاوس وجود دارد که طرفداران را شگفت‌زده کرده است، حتی اگر سطح ثروت و نفوذ مسی را در نظر بگیرید. ویدئویی در تیک‌تاک نشان می‌دهد که آپارتمان مسی دارای یک آسانسور لوکس است که ماشین‌هایش را به پنت‌هاوس او می‌رساند.

مسی با میامی غریبه نیست و در واقع سال‌هاست که این پنت‌هاوس خاص را اجاره کرده و حالا تبدیل به خانه خانوادگی او شده است. انتظار می‌رود مسی در حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار در سال در میامی درآمد داشته باشد. ولی اگر به عربستان می‌رفت می‌توانست دستمزد بسیار بیشتری دریافت کند.

تصور می‌شود که تمایل او برای بازی در کوپا آمریکای بعدی عامل اصلی انتخاب اینترمیامی بود، زیرا این لیگ قابل مشاهده‌تر و رقابتی‌تر از لیگ حرفه‌ای عربستان است.

جزئیات پنت‌هاس مجلل مسی در میامی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج