اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۳۷۹۲
۲۲۰۹
۲۲۰۹
پ

تیم سردار، مسی خود را از دست داد!

پس از رد پیشنهاد بزرگ عربستان، موسی دیابی راهی آستون ویلا خواهد شد.

ورزش سه: پس از رد پیشنهاد بزرگ عربستان، موسی دیابی راهی آستون ویلا خواهد شد.

 باید موسی دیابی را بازیکن جدید آستون ویلا بدانیم. پس از رد پیشنهاد بزرگ عربستان و باشگاه النصر، وینگر ۲۴ ساله و فرانسوی لورکوزن ترجیح داد تا راهی لیگ جزیره شود. ارزش این معامله، بیش از ۵۰ میلیون یورو برآورد شده است.

فابریزیو رومانو گزارش می دهد که دیابی با مطالعه پروژه اونای امری در ویلا، پیشنهاد این تیم را پذیرفت و چند روز پیش پاسخ مثبت خود را به مدیران این باشگاه داده بود.

دیابی مورد توجه النصر قرار گرفته بود اما تصمیم گرفت به لیگ برتر برود. آستون ویلا، پس از اطمینان از بازگشت خود به مسابقات اروپایی در فصل گذشته، در تمام تابستان به دنبال خرید این بازیکن ۲۴ ساله بوده است.

منچستریونایتد، نیوکاسل و آرسنال همگی در گذشته با این بازیکن فرانسوی در ارتباط بوده اند، اما این آستون ویلا است که برنده مسابقه برای جذب وینگر فرانسوی شده است

تیم سردار، مسی خود را از دست داد!

شاگردان امری در این فصل در لیگ کنفرانس اروپا شرکت خواهند کرد و در مرحله پلی آف وارد این رقابت ها خواهند شد. در اوایل این ماه، گزارش شده بود که دیابی به دلیل تمایلش برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا در مورد این انتقال شک دارد. با وجود این تردیدها، او اکنون در آستانه تبدیل شدن به سومین خرید تابستانی ویلا است.

دیابی با زدن 14 گل و دادن 11 پاس گل در 48 بازی، پس از یک فصل تاثیرگذار در آلمان، به لیگ برتر خواهد رسید. او همچنین 9 بازی ملی برای فرانسه دارد، اما در جام جهانی قطر در ترکیب خروس ها حضور نداشت.

تیم سردار، مسی خود را از دست داد!

علاوه بر این، دیابی یکی از رقبای جدی آزمون در لورکوزن بود ولی حالا با جدایی این بازیکن مهم و تأثیرگذار، سردار می تواند امید زیادی به حضور در ترکیب اصلی بایر داشته باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج