adexo3
۱۳۵۵۶۲۱
۱۶۰۱
۱۶۰۱
پ

استفاده از ظرفیت حوزه علمیه در وزارت ورزش

کیومرث هاشمی در نشستی با مسئولان انجمن ورزشی طلاب کشور در محل مدرسه علمیه عالی نواب مشهد، فرهنگ و اخلاق در ورزش را از برنامه های مدنظر و دغدغه مندانه خود عنوان و به صحنه های زیبای اخلاقی در ورزش اشاره کرد که تأثیرگذاری خوبی در جامعه دارد.

دیده‌بان ایران: کیومرث هاشمی در نشستی با مسئولان انجمن ورزشی طلاب کشور در محل مدرسه علمیه عالی نواب مشهد، فرهنگ و اخلاق در ورزش را از برنامه های مدنظر و دغدغه مندانه خود عنوان و به صحنه های زیبای اخلاقی در ورزش اشاره کرد که تأثیرگذاری خوبی در جامعه دارد.

وی افزود: رؤسای فدراسیون های به این نکته توجه دارند که در کنار مسئولیت ورزشی، باید به دنبال مسئله فرهنگی نیز باشند.

هاشمی با بیان اینکه باید کارها را به صورت جهادی و با همکاری همدیگر جلو برد، به ظرفیت حوزه های علمیه به ویژه در عرصه فرهنگ سازی اشاره کرد و از طلاب خواست در این زمینه با وزرات ورزش و جوانان بیش از پیش همکاری داشته باشند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ وزیر ورزش و جوانان از اهمیت توجه به ورزش همگانی گفت و دقت در این امر را ضروری و البته همراه با برنامه دانست و از سویی، اهتمام به ورزش دانش آموزی را مهم خواند و بر استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در این عرصه تاکید کرد.

وی از توسعه سرانه ورزشی بعد از انقلاب اسلامی نام برد که باید از ظرفیت های موجود استفاده بهینه کرد.

هاشمی همچنین از اقدام های خوب دولت در زمینه ازدواج گفت و به دغدغه های فرزندآوری و جوانی جمعیت اشاره کرد که در پیگیری می شود.

وی به نقش حمایتی وزرات ورزش و جوانان در زمینه جوان اشاره کرد و از نقش مشارکتی ۲۵ نهاد و دستگاه در این عرصه گفت.

کیومرث هاشمی در این نشست با مسئولان انجمن ورزشی طلاب کشور در محل مدرسه علمیه عالی نواب مشهد گفت: موضوع حمایت از طلاب ورزشکار به ویژه طلبه های ورزشکار حرفه ای، پشتیبانی از گروه های جهادی طلبگی در وزارت ورزش پیگیری و از ظرفیت حوزه های علمیه در ورزش استفاده می کنیم. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ در این نشست که اولین جلسه رسمی وزیر ورزش و جوانان پس از رای مجلس است، حمایت از طلاب ورزشکار به ویژه طلبه های ورزشکار حرفه ای، پشتیبانی از گروه های جهادی طلبگی، توجه به ظرفیت های جوان حوزه و ... مطرح شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج