اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۹۱۰۳
۱۷۹۱
۱۷۹۱
پ

ویروس عجیبی که بلای جان تیم یحیی شد

چند بازیکن پرسپولیس دچار سرماخوردگی شدید شدند

خبرورزشی: این روزها ویروس کرونا و ویروس سرماخوردگی در کشور جولان می دهد و خیلی از مردم درگیر آن شدند. این ویروس به تازگی به باشگاه پرسپولیس هم سرایت و چند ستاره این تیم را به شدت درگیر خود کرده است. پرسپولیس که مصدومان زیادی دارد (و حتی دو ستاره این تیم فصل را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادند) در بازی قبلی با صنعت نفت، مهدی ترابی را هم به دلیل سرماخوردگی در اختیار نداشت. سرماخوردگی ترابی به حدی بود که حتی یحیی گل محمدی این بازیکن تاثیرگذار تیمش را در لیست بازی با صنعت نفت قرار نداد و ترابی همراه با سایر اعضای تیم راهی اردو نشد.

امروز تمرین آخر پرسپولیسی ها قبل از سفر به تاجیکستان قرار بود برگزار شود. تمرینی که طبق شنیده های ما چند نفر از بازیکنان پرسپولیس نمی توانستند در آن شرکت کنند.خیلی از بازیکنان پرسپولیس درگیر سرماخوردگی شدند و حال خوبی ندارند. شنیدیم سایر نفرات با حضور در زمین چمن برای دقایقی دور زمین دویدند و خیلی زود راهی رختکن شدند. البته سرمای هوا و بارندگی شدید هم در این قضیه بی تاثیر نبود. علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی، فرشاد فرجی، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک ۶ ستاره پرسپولیس هستند که به شدت دچار سرماخوردگی شدند و اصلا نمی توانستند در تمرین شرکت کنند. گفتنی است این نفرات به غیر از بیرانوند که در خانه مشغول استراحت بود، راهی ورزشگاه کاظمی شدند و تحت مراقبت کادر پزشکی سرم و آمپول زدند.

اوضاع در پرسپولیس به شدت بحرانی شده و خیلی از بازیکنان این تیم حالا در آستانه سفر به تاجیکستان دچار مشکل سرماخوردگی هستند و سایر نفرات تیم هم در معرض خطر قرار دارند. پرسپولیس سه شنبه بازی بسیار مهمی در تاجیکستان مقابل استقلال این کشور دارد و طبق قرار قبلی باید کاروان این تیم فردا راهی دوشنبه شود. حالا با این وضعیت و شرایط بد چند بازیکن پرسپولیس مشخص نیست وضعیت آن ها برای سفر به تاجیکستان چه خواهد شد و آیا این بازیکنان به بازی این هفته خواهند رسید یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج