اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۱۱۷۰
۱ نظر
۱۳۳۳
۱ نظر
۱۳۳۳
پ

یحیی از کدام ستاره‌ها شاکی است؟

اعضای تیم پرسپولیس بعد از بازگشت از تاجیکستان روز چهارشنبه را به استراحت پرداختند درحالی‌که یحیی گل‌محمدی در این روز یک جلسه تمرین برای شاگردانش در نظر داشت اما از آنجا که پرواز بازگشت این تیم نیمه‌شب انجام شد، یحیی چاره‌ای نداشت جز اینکه تمرین روز چهارشنبه را لغو کند.

فرهیختگان: اعضای تیم پرسپولیس بعد از بازگشت از تاجیکستان روز چهارشنبه را به استراحت پرداختند درحالی‌که یحیی گل‌محمدی در این روز یک جلسه تمرین برای شاگردانش در نظر داشت اما از آنجا که پرواز بازگشت این تیم نیمه‌شب انجام شد، یحیی چاره‌ای نداشت جز اینکه تمرین روز چهارشنبه را لغو کند. به این ترتیب سرخپوشان با دو جلسه تمرین جدی (پنجشنبه و جمعه) به مصاف سپاهان خواهند رفت؛ چراکه امروز هم این تیم مجبور است یک تمرین سبک داشته باشد. در آن‌سو سپاهان روز دوشنبه یک بازی نه‌چندان سنگین را در تهران مقابل آلمالیق داشت و نسبت به پرسپولیس دو روز بیشتر فرصت تمرین و ریکاوری داشته. مساله‌ای که با گلایه یحیی و شاگردانش همراه شده است و این مورد را احتمالا سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل یا بعد از بازی تیمش به آن اشاره خواهد کرد. پرسپولیس در شرایطی عصر امروز راهی اصفهان خواهد شد که وحید امیری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و امید عالیشاه هم که به تازگی گرفتار بیماری سرماخوردگی شده وضعیتش در تمرین امروز بررسی خواهد شد.

دلخوری یحیی از عملکرد چند سرخپوش

سومین تساوی پرسپولیس در حالی مقابل استقلال تاجیکستان رقم خورد که باعث شد صعود این تیم از گروهش به اما و اگر کشیده شود. ضمن اینکه قبل از آن هم پرسپولیس نتوانست در تهران تیم ته‌جدولی صنعت نفت آبادان را با وجود اینکه دقایق زیادی 10 نفره هم بازی کرد، شکست دهد و با این نتیجه استقلال صدرنشین ماند. این افت محسوس پرسپولیس انتقادات زیادی را متوجه گل‌محمدی کرد. منتقدان او اعتقاد داشتند که زمان بدی را برای قهر کردن و انتقاد از باشگاه انتخاب کرد و باعث افت تیمش شد. یک عده هم لجبازی یحیی با باشگاه پرسپولیس برای نیمکت‌نشینی شهاب زاهدی و بازی دادن به نیبل باهویی را دلیل افت تیم محبوب‌شان دانسته و بابت این مساله از یحیی انتقادات تندی داشتند. اما سرمربی پرسپولیس که خیلی خوب فضای مجازی را رصد کرده و فشارهای وارده بر خودش را احساس می‌کند، در تمرین تیمش صحبت‌های مهمی را با شاگردانش داشته و از عملکرد برخی از بازیکنان شاخص گلایه کرده است. در این میان باخبر شدیم یکی از بازیکنانی که یحیی اصلا از عملکرد او در بازی‌های اخیر راضی نیست، محمدحسین کنعانی‌زادگان است. بازیکنی که بعد از آن گاف تلویزیونی‌اش در مورد پاداش‌ها با هجمه‌های عجیبی مواجه شد و تقریبا هیچ‌کس او را حمایت نکرد؛ چراکه واقعا نسنجیده اظهارنظر کرده بود. کنعانی از آن موقع به بعد یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های تیمش بوده و چه‌بسا اگر یحیی جانشین مطمئن برای او روی نیمکت داشت زودتر از اینها او را از ترکیب کنار می‌گذاشت. غیر از کنعانی‌زادگان، سعید صادقی، سروش رفیعی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر و... هم در سه بازی اخیر پرسپولیس آنچنان که باید خوب ظاهر نشده‌اند. در هر صورت یحیی در آستانه بازی با سپاهان از شاگردانش خواست به خودشان آمده و تلاش خود را دوچندان کنند تا بازی‌های مهم پیش رو تا نیم‌فصل را با پیروزی پشت سر بگذارند.

دلخوش به بازی حساس النصر

پرسپولیس برای اینکه با خیال راحت از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند باید دو بازی آینده‌اش مقابل الدحیل و النصر را با پیروزی پشت سر بگذارد. البته کسب 4 امتیاز هم از این دو مسابقه می‌تواند در شرایطی خاص، صعود پرسپولیس از گروهش را تضمین کند اما سرخپوشان نمی‌خواهند کار به اینجا بکشد و دنبال کسب 6 امتیاز از دو بازی آینده هستند. در این میان یکی از دلخوشی‌های یحیی و شاگردانش این است که النصر با نفرات ذخیره‌اش به مصاف آنها بیاید. گروه آنالیز پرسپولیس با بررسی‌هایی که داشته به اعضای این تیم اطلاع داده که النصر سه روز بعد از بازی ششم آذر خود مقابل این تیم باید به مصاف الهلال عربستان برود و از آنجا که صعودش از گروه قطعی شده به احتمال خیلی زیاد سرمربی این تیم به تعدادی از ستاره‌هایش از جمله رونالدو، مانه، تالیسکا و... استراحت دهد؛ هرچند تیم عربستانی بازیکنان خارجی تاثیرگذار زیادی دارد که حضور هر یک از آنها در میدان برای پرسپولیس خطرناک است. به هر شکل پرسپولیس بعد از بازی با سپاهان فرصت کافی برای آماده‌سازی هرچه بهتر خود برای بازی با النصر را دارد و یحیی نیز به دنبال این است تا تیمش به مانند بازی با الدحیل، دو سه روزی زودتر به عربستان رفته و در شرایط بهتری خود را آماده این بازی فوق‌العاده حساس کند.

نقش کادر پزشکی قرمزها در مصدومیت دوباره وحید

کادر پزشکی پرسپولیس بعد از اینکه دوره درمان وحید امیری تقریبا 45 روز زمان برد مجوز بازگشت او را به تمرینات بعد از دیدن جواب ‌ام‌آر‌آی او صادر کردند. این بازیکن هم با سه روز شرکت در تمرینات گروهی در بازی با استقلال تاجیکستان به میدان رفت و بعد از چند دقیقه از همان ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شد و زمین را ترک کرد. در اینکه خود امیری در این ماجرا مقصر بوده که برای بازگشت به میادین عجله کرده شکی نیست و او به هوای اینکه در لیست تیم ملی باشد اقدام به این کار کرد اما نباید در این میان از نقش کادر پزشکی پرسپولیس که مجوز بازگشت او به میادین را صادر کرده‌اند، به سادگی گذشت. مساله‌ای که با دلخوری خود امیری هم مواجه شده و او این بار برای پشت سر گذاشتن دوره درمانی‌اش نزد دکتر جدیدی رفته است. نکته جالب توجه اینکه کادر پزشکی پرسپولیس برای اینکه خود را در این ماجرا به نوعی مقصر جلوه ندهند در آخرین اظهارنظر خود مدعی شده‌اند که آسیب‌دیدگی همسترینگ امیری از یک ناحیه دیگر بوده و آن را کشیدگی تشخیص داده‌اند درحالی‌که دکتر جدید امیری مصدومیت او را کشیدگی درجه دو که با پارگی ناقص و نیمی از تارهای عضلانی همراه بوده است، تشخیص داده‌ و به وی اطمینان داده که بعد از یک ماه می‌تواند تمریناتش را شروع کند. با شرایط موجود امیری باید خودش را برای نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ آماده کند و شاید شانس حضور در جام ملت‌ها را هم از دست بدهد مگر اینکه امیر قلعه‌نویی بخواهد تا شروع بازی‌های تیم ملی منتظر او بماند که با وجود ترافیک شدید در پست او در تیم ملی ممکن است این اتفاق رخ ندهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      گلمحمدی دیگه رفتار و تاکتیکش فایده نداره.باید تارتار بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج