adexo3
۱۳۸۱۸۶۰
۲۳۶۸
۲۳۶۸
پ

حرکت قشنگ دو پرسپولیسی بعد از بازی دیروز

در پایان بازی پرسپولیس–نساجی زمانی که زمین خالی از تمام بازیکنان و اعضای دو تیم شده بود دو نفر از مجموعه تیم پرسپولیس از هواداران تشکر کردند.

ورزش سه: بازی پرسپولیس–نساجی در لحظات پایانی بسیار پرتنش و با حاشیه همراه شد و باز هم نشد که یک مسابقه فوتبال بدون اعتراض و اتفاقات حاشیه‌ای به پایان برسد.

بعد از چند تصمیم عجیب داور و حساسیت هواداران پرسپولیس نسبت به او ، اعتراض‌های دقایق پایانی تماشاگران به داور ، به بعد از سوت پایان بازی هم کشیده شد و در حالی‌که اعضای دو تیم و تیم داوری در حال خروج از زمین بودند اعتراض‌ها و شعارها با پرتاب چند بطری هم همراه شد.

حرکت قشنگ دو پرسپولیسی بعد از بازی دیروز

در این میان برخی بازیکنان پرسپولیس در لحظه خروج از زمین برای هواداران دست زدند و از آنها تشکر کردند اما بعد از خروج آنها سروش رفیعی که خیلی دیرتر به مرکز زمین رسیده بود و تنهایی به سمت تونل می‌رفت ناگهان به سمت جایگاه هواداران خانم تغییر جهت داد و به سمت آنها رفت و از حضور و حمایت‌شان تشکر کرد. رفیعی در هنگام خروج از ورزشگاه به سمت سکوهای روبه‌روی جایگاه هم رفت و از آنها نیز تشکر کرد.

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس هم لحظاتی بعد به سمت سکوهای طرفداران خانم پرسپولیس رفت و از آنها تقدیر کرد که این حرکت سروش و پیروانی از سوی آن دو هزار هوادار خانم به‌شدت مورد استقبال قرار گرفت.

جالب اینکه در لحظه خروج سروش و پیروانی و زمانی که زمین از تمام اعضای دو تیم خالی شده بود تماشاگران روبه‌روی جایگاه شروع به نواختن طبل با ریتم تشویق ایسلندی کردند اما هیچ‌کس در زمین نمانده بود تا همراهی‌شان کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج