adexo3
۱۳۸۱۷۰۶
۱۵۵۸
۱۵۵۸
پ

وقت‌کشی مظاهری روی اعصاب یحیی گل‌محمدی

سرمربی پرسپولیس که در این بازی به دنبال دستیابی به گل در دقایق ابتدایی است، بابت بازی تاخیری حریف شاکی شده و به داور معترض است.

ورزش سه: سرمربی پرسپولیس که در این بازی به دنبال دستیابی به گل در دقایق ابتدایی است، بابت بازی تاخیری حریف شاکی شده و به داور معترض است.

وقت‌کشی مظاهری روی اعصاب یحیی گل‌محمدی

پرسپولیس از همان دقایق ابتدایی جدال برابر نساجی توانسته مالکیت توپ را در اختیار گرفته و به دنبال ایجاد موقعیت روی دروازه حریف و دستیابی به گل باشد.

حملات پردامنه پرسپولیس البته تا اواسط نیمه اول با نتیجه دلخواه سرخ‌ها همراه نبوده و نساجی نیز با بازی تاخیری خود به دنبال این است تا فشار حریف را کاهش دهد.

با این حال تاخیر در شروع بازی در چند مرحله با اعتراض تندی از سوی یحیی گل‌محمدی و دیگر بازیکنان این تیم مواجه شد. در یکی از این صحنه‌ها خطای میانه زمین برای نساجی با تعلل بازیکنان این تیم برای شروع مجدد همراه شد. در ادامه رشید مظاهری هم با تاخیر زیاد از محوطه جریمه خود را به نقطه ارسال توپ رساند تا او نیز در شروع مجدد بازی تاثیر خود را به این شکل بگذارد.

یحیی گل‌محمدی با فریاد و پرش های بلند خود از کنار محوطه فنی رو به داور بازی و همچنین داور چهارم به این موضوع اشاره کرده و خواهان این شد تا نسبت به اتلاف وقت حریف موضع گیری کرده و تذکر جدی به گلر نساجی بدهند.

مظاهری نیز بعد از شروع بازی بدون توجه به اعتراض کادرفنی پرسپولیس، مسیر دروازه را در پیش گرفت و در اتفاقی جالب بار دیگر  و دقایقی بعد برای شروع بازی از کنار دروازه نیز با تاخیر کار را دنبال کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج