adexo3
۱۳۹۵۷۴۹
۶۳۷
۶۳۷
پ

ناراحتی لواندوفسکی: افت من تقصیر تیم است!

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، معتقد است که خلق نکردن موقعیت و دریافت گل‌های متعدد دلیل افت او بوده است.

ورزش سه: روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، معتقد است که خلق نکردن موقعیت و دریافت گل‌های متعدد دلیل افت او بوده است.

ناراحتی لواندوفسکی: افت من تقصیر تیم است!

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی در اولین فصل حضورش در بارسلونا توانست به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شود و نقش مهمی را در کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا ایفا کند. 

با این حال، شرایط در فصل دوم به همان شکل پیش نرفت و کسب نتایج نه چندان خوب توسط بارسلونا با افت فاحش این ستاره لهستانی همراه شد که انتقادهای زیادی را هم از او به همراه داشت و شرایط را برایش در اسپانیا سخت کرد. 

این بازیکن در گفتگو با اسپورت درباره این شرایط اظهار داشت:« سال اول کاملا متفاوت بود. ما خیلی خوب بازی کردیم، دیدارهای زیادی را بردیم و گل‌های بسیاری زدیم. امسال سخت‌تر شد اما طبیعی است چون فوتبال همین است. ما باید تلاش کنیم. من به آینده امیدوارم چون ما بازیکنان خوبی داریم.

ناراحتی لواندوفسکی: افت من تقصیر تیم است!

من امسال به مشکل خوردم چون ما موقعیت زیادی برای گلزنی خلق نمی‌کنیم و گل‌های بسیاری دریافت می‌کنیم. تمام تیم در خلق موقعیت دچار مشکل شده‌اند. اگر ما همچنان به تلاش کردن ادامه دهیم و خوب بازی کنیم، گل‌های بسیاری خواهیم زد و می‌توانیم بهتر بازی کنیم و اعتماد به نفس‌مان را دوباره به دست آوریم.

باشگاه و تیم در حال حاضر در شرایط دشوارتری نسبت به قبل هستند و بازیکنان بسیار جوانی در تیم داریم. انتظارات از ما خیلی بالا است اما ما باید به بازیکنان جوان کمک کنیم تا تجربه به دست آورند و کیفیت تیم را حفظ کنیم. ما باید تعادلی در تیم برقرار کنیم.»

لواندوفسکی درباره بازی برابر ناپولی گفت:« مهم‌ترین نکته در بازی مقابل ناپولی این است که بازی خوبی ارائه کنیم. آنها تیم خوبی هستند اما مشکلاتی در سری آ دارند. مهم‌ترین بخش این است که سرنوشت ما در دست خودمان است. ما باید عملکرد بهتری داشته باشیم تا بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج