جاباما
۱۳۰۵۳۱۴
۱۴۵۱
۱۴۵۱
پ

بازیکنی که شکل بارسلونا را تغییر می‌دهد

سرمربی آبی اناری ها اطمینان دارد که لواندوفسکی به زودی در بهترین شرایط خود قرار می گیرد. او به ستایش از پدری پرداخت و گفت که این بازیکن به محض ورود به میدان شکل تیم را به کلی تغییر می دهد.

ایسنا: به نقل از آس، بارسلونا در حساس ترین بازی هفته سی ام رقابت های لالیگا با یک گل اتلتیکو مادرید را شکست داد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک تر شود.

ژاوی بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالیم که در این بازی حساس به پیروزی دست پیدا کردیم. اگر گل دوم را به ثمر می رساندیم شرایط تغییر می کرد. ما در کل بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و برابر یک تیم قدرتمند و خوب به پیروزی دست پیدا کردیم. ما معمولا در فصل جاری زیاد گل نزده ایم اما نباید فراموش کرد که گل زدن به اتلتیکو مادرید بسیار سخت است و این تیم در بهترین حالت خود به مصاف ما آمد.

سرمربی آبی اناری ها ادامه داد: همواره انتقاد از ما وجود دارد و اکنون هم باوجود پیروزی برابر اتلتیکو مادرید انتقاد می شود. به نظرم ما بازی کامل و بی نقصی را برابر اتلتیکو مادرید به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. یک گام بزرگ به سمت قهرمانی برداشتیم؛ البته هنوز چیزی قطعی نشده و باید به تلاش خود ادامه داد. باوجود آنکه ۱۱ امتیاز با رئال اختلاف داریم اما هنوز قهرمان نشده ایم.

ژاوی درباره بازگشت بازیکنان مصدوم گفت: فرانکی دی یانگ وضعیت خوبی دارد و اعتماد به نفس را به تیم می دهد. درباره پدری هم باید بگویم که او وقتی وارد میدان می شود شکل تیم را به کلی تغییر می دهد. فران تورس هم عالی بود و توانست گل حساس را به ثمر رساند. ما یک بار دیگر دروازه خود را بسته نگه داشتیم در کارهای دفاعی عالی بودیم. تراشتگن یک بار دیگر نشان داد که بهترین است. سبک بازی او بهترین در جهان است. او جزو سه دروازه بان برتر جهان است.

سرمربی آبی اناری ها درباره ناکامی دوباره لواندوفسکی در گلزنی گفت: لواندوفسکی در بازی های زیادی برای ما گل زده است و چند دیداری است که موفق نیست. من نگران او نیستم و به زودی گل خواهد زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج