اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۷۱۴۹
۱۰۴۶
۱۰۴۶
پ

نیمه دوم لیگ بیست سوم با ۱+۳ مربی جدید!

با ناکامی تیم ملی کشورمان بار دیگر قطار لیگ برتر بعد از وقفه ای نزدیک به دو ماه به حرکت درمی آید تا شاهد رقابت های جذاب و دیدنی تیم های حاضر در لیگ برتر بیست و سوم در نیم فصل دوم باشیم.

روزنامه گل: با ناکامی تیم ملی کشورمان بار دیگر قطار لیگ برتر بعد از وقفه ای نزدیک به دو ماه به حرکت درمی آید تا شاهد رقابت های جذاب و دیدنی تیم های حاضر در لیگ برتر بیست و سوم در نیم فصل دوم باشیم. رقابت هایی که به جز بازار نقل و انتقالات در حوزه بازیکنان، در بخش مربیان هم جذاب بود و چهار مربی جدید در چهار تیم در نیم فصل دوم حضور خواهند داشت. در این میان تیم های مس رفسنجان، نفت آبادان و پرسپولیس تیم هایی بودند که تغییر سرمربی داشتند و فولاد هم با فسخ قرارداد با مربی اسپانیایی به دنبال گزینه ای برای هدایت تیم خود است تا بتواند هم از بحران خارج شود و هم به عنوان چهارمین تیمی شناخته شود که نیمه دوم لیگ را با یک مربی جدید آغاز خواهد کرد. به همین بهانه نگاهی به تغییرات انجام گرفته در نیمکت مربیان خواهیم داشت.

محرم در رفنسجان برای عبور از خاطرات تلخ اصفهان

یکی از جذابیت های نیم فصل دوم بازگشت چهره محبوب اصفهانی به صندلی مربیگری است. جایی که پس از غیبتی نسبتا طولانی محرم نویدکیا رسما به لیگ برتر بازگشت و هدایت مس رفسنجان را به عهده گرفت. این تیم کرمانی در نیمه نخست لیگ با ساکت الهامی بسیار ضعیف عمل کرد تا جایی که بعد از کش و قوس های بسیار باشگاه تصمیم به قطع همکاری با این مربی بگیرد. بعد از الهامی سعید دقیقی که با شمس آذر قزوین نتایجی در خور گرفته بود، به توافق رسید اما خیلی زود لقای کار با این تیم را به عطایش بخشید تا محرم هدایت نارنجی های رفسنجانی را برعهده بگیربد. حال باید دید محرم نویدکیا که در سپاهان با چنین محدودیت‌هایی مواجه نبود، در جمع نارنجی‌پوشان چه نمایشی خواهد داشت. محرم پیش از مس پیشنهاداتی از تیم امید، فولاد و همچنین صنعت‌نفت داشت اما هرکدام به دلیلی به نتیجه نرسیدند تا او نهایتا با مس رفسنجان به فوتبال بازگردد. بدون شک با حضور این سرمربی باشخصیت و البته صاحب‌سبک، لیگ بیست‌وسوم تماشایی‌تر می‌شود. نویدکیا در اولین آزمون خود باید در خانه به مصاف هوادار تهران و شاگردان مسعود شجاعی برود.

آبادانی ها به دنبال معجزه با سهراب

نفت آبادان با ویسی! اتفاقی تلخ برای آبادانی ها که دوباره تکرار شد تا خیلی زود این مربی جای خودش را به یک جنوبی دیگر به نام سهراب بختیاری زاده بدهد. تیمی که با کسب یازده امتیاز از مجموع 45 امتیاز ممکن در نیم فصل نخست با قرار گرفتن در رتبه های پایین جدول یکی از مدعیان سقوط به حساب می آید. ماجرای طلایی‌پوشان و عبدالله ویسی اصلا همانند فصل پیش جلو نرفت و آن‌ها مقابل یکدیگر قرار گرفتند و نتیجه‌اش ناکامی تیم بود. مدیران باشگاه به سراغ گزینه‌های زیادی رفتند و حتی فراز کمالوند چند روزی در آبادان در قامت سرمربی حضور پیدا کرد ولی به دلیل مهیا نبودن شرایط، این شهر را ترک کرد. تا اینکه سرِ آخر، سهراب بختیاری‌زاده سکان هدایت صنعت نفت را به دست گرفت. او در اولین روزهای حضورش با یک شوک مواجه شد و به دست استقلال ملاثانی از جام حذفی کنار رفت تا حالا تمام تمرکزش بر روی لیگ برتر باشد. مدافع اسبق تیم ملی ایران و باشگاه استقلال در این روزها سعی می‌کند تیمش را با جذب بازیکن و همچنین مربی، در داخل و کنار زمین تقویت کند. باید دید او پس از نفت مسجدسلیمان، استقلال خوزستان (2 مقطع)، شهرخودرو و خوشه‌طلایی در جدیدترین چالش سرمربی‌گری‌اش چه می‌کند. سهراب در اولین گام لیگ برتری کار فوق‌العاده سختی دارد و باید در پایتخت مهیای مصاف با استقلال و جواد نکونام شود.

ویرا و چالش من هم مثل یحیی خوب هستم

دیگر تیمی که با تغییر سرمربی به استقبال نیم‌فصل دوم می‌رود پرسپولیس است. مدافع عنوان قهرمانی دیگر یحیی گل‌محمدی را روی نیمکت خود ندارد و به جای او، دستیارش اوسمار ویرا، باید تیم را تا پایان فصل هدایت کند. این سرمربی برزیلی فعلا از سوی هواداران و کارشناسان، چندان مورد اقبال قرار نگرفته و نتایجش در 2 بازی تدارکاتی اخیر مقابل شباب الاهلی امارات و آریو اسلامشهر هم که منجر به شکست شد، بر این قضیه دامن زده است به شدت به دنبال اثبات این موضوع است که ثابت کند او هم مثل یحیی خوب است. ویرا با خریدهای جدیدی که تیمش داشته به دنبال این است تا شروعی مقتدرانه در لیگ برتر داشته باشد. تیم تحت هدایت او با اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش و البته با بهبود وضعیت وحید امیری، باید در اراک به مصاف تیم سرسخت آلومینیوم اراک برود. بدون تردید یکی از مهم‌ترین سوال‌های علاقه‌مندان به فوتبال این است که آیا این سرمربی برزیلی تا پایان فصل روی نیمکت پرافتخارترین تیم لیگ برتر به عنوان نفر اول کادر فنی باقی می‌ماند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج