اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۷۵۹۱
۹۵۶
۹۵۶
پ

حسینی: بهترین تیم ایران را شکست دادیم

مجتبی حسینی می‌گوید پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران است اما آنها را خوب آنالیز کرده بودند.

ورزش سه: مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم بعد از پیروزی برابر پرسپولیس گفت: بازی بسیار دشواری بود، نیمه اول بازی پایاپای بود اما موقعیت‌های ما بهتر بود، در نیمه دوم بازی در یک سوم دفاعی را در اختیار آنها گذاشتیم. راه‌های ارتباطی‌ان را بستیم و با یک سوپرگل استثنایی جلو افتادیم و در ادامه با یک بازی منطقی بازی را نگه داشتیم. در ضدحمله‌های اواخر بازی می‌توانستیم به گل دوم برسیم.

او ادامه داد: بازیکنانم مقابل بهترین تیم ایران بازی مردانه انجام دادند. امیدوارم ادامه‌دار باشد و این مسیر سخت را خوب جلو برویم. از تماشاگران‌مان تشکر می‌کنم و خوشحالم که آنها خوشحال به خانه رفتند.

حسینی: بهترین تیم ایران را شکست دادیم

حسینی در ادامه گفت: ما آنالیز دقیقی روی بچه‌های پرسپولیس داشتیم و می‌دانستیم آنها موتور محرک پرسپولیس هستند. آنها در انتقال‌ها و خلاقیت پاس خوب هستند. بازیکنان ما تمرکز خوبی داشتند.

او در مورد تعویض‌هایش گفت: قبلا عارف حاجی عیدی را در پست دفاع وسط امتحان کرده بودم. سعی کردیم با تعویض قد تیم‌مان را بلند کنیم.

او در مورد شرایط پرسپولیس گفت: از دید من پرسپولیس بهترین تیم ایران است. هم از عقب خوب بازی می‌کنند و هم شرایط بازی مستقیم را دارند. آنها آمده بودند که ببرند‌. آنها نتوانستند از خطوط ما رد شوند و بازی با پشت دفاع ما کردند و شهاب زاهدی در خط آفساید مدافعان ما ایستاده بود. آن موقعیتی که منجر به مصدومیت بازیکن ما شد صد در صد آفساید بود و فیلمش را تهیه کردیم. در این صحنه گمک داور جا ماند و ما در این قضیه خیلی کار کرده بودیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج