اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۱۵۹۹
۱۲ نظر
۹۱۸۷
۱۲ نظر
۹۱۸۷
پ

نکونام با این حرکت، هواداران استقلال را شاکی کرد

در یکی از زیباترین مسابقات این فصل لیگ برتر، استقلال و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

برترین‌ها: در یکی از زیباترین مسابقات این فصل لیگ برتر، استقلال و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی به تساوی دو بر دو رضایت دادند. مس در هر دو نیمه خیلی زود به گل رسید و استقلال هر دو بار کار را به تساوی کشاند.  در این میان تیم نویدکیا که قبل از عید در جام حذفی موفق به شکست استقلال شده بود، این بار هم ضمن ارایه فوتبالی جسورانه یک تساوی ارزشمند از جواد نکونام و شاگردانش گرفت. از بازی خوب استقلالی‌ها هم نباید گذشت که اواخر مسابقه نیز یک توپ را به تیر دروازه زدند.

نکته عجیب بازی شب گذشته تعویض‌های نکونام در دقایقی که آبی‌ها به گل نیاز داشتند، بود. در دقیقه ۸۳ نکونام با بیرون کشیدن ماشاریپوف - بلانکو و جلالی عملا راضی به تساوی مقابل مس شد که با واکنش هواداران روبرو شد.

نکونام با این حرکت، هواداران استقلال را شاکی کرد

حامد در مورد تعویض‌های استقلال در بازی روز گذشته نوشت: تعویض های اشتباه موتور استقلال را خاموش کرد، واقعا دلیل تعویض جلالی ماشاریپوف بلانکو چه بود؟ هیچ استدلالی پشت این تعویضا نبود.

مهدی هم در مورد تعویض‌های نکونام در بازی با مس رفسنجان نوشت: بعد از تعویض خسرو حیدری و آوردن یعقوب کریمی در دربی توسط مظلومی، ۴ تعویض نکونام، بدترین تعویض‌های تاریخ استقلال بود.

که چی خب؟ چرا وقتی ماشاریپوف و بلانکو و جلالی و محمدی مس رو رنده کرده بودن کشیدیشون بیرون؟ استقلال اگه کلا ۵ تا بازیکن تاپ داشته باشه، ۴ تاش اینا بودن، حالا اخر فصل قهرمان نشیم، میای میگی مقصر کی بود؟

آتش‌نشان آبی هم واکنش مشابهی داشت: تعویض های اشتباه هم که دیگه اعصاب برامون نذاشته. بلانکو ۲ تا زده میبرش بیرون آرمان رمضانی که تو کل کریرش ۲ تا نزده را میاره. بازیکن دراز میاره سر بزنه بعد جلالی بهترین سانترکن تیم را میبره بیرون. ماشا انقد پاس کلیدی داد تو حساس‌ترین دقایق میبرتش بیرون.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین فتحی

      احتمال مصدومیت داشتن

    • ناشناس

      عزیز من وقتی بازیکن میگه من احساس درد دارم سرمربی چکار کنه جلال و بلانکو خودشون درخواست تعویض دادن

    • ناشناس

      بزرگترین اشتباه نکونام که سر لج بازی هم هست آوردن چشمی به دفاع و تعویض های اشتباه که کار رو برای مس درآورد به نظر میرسه نکونام فقط میخواد با اعصاب مدیریت بازی کنه

    • میتی از مشد

      قبول دارید که نکونام بسیارترسوست و لیاقت مربی گری استقلال را ندارد ..اگه توان داشت باید طی همین مدت خودش را نشان میداد ولی باور کنید که به درد این جایگاه نمی خورد هرچه زودتر اخراج شود بهتر است

    • ناشناس

      درود بر شرف و غیرتت

    • رونالدو.....پرسپولیس......رئال مادریدعشقه

      خلاصه که چکش به بن بست خورده یه سربیاپیش اوسمار کاررویادت بده

    • علمدار سینایی از یاسوج

      دوستان تیم را به حاشیه نکشین یکی از شما یک نیمه هم نمیتونین جای اینها بازی کنید اکر مصدوم شدن همین ها بازی بعدی باید کی را بفرسته تو میدون پس خواهشا الکی قضاوت نکنید استقلال تیم دوم نداره کل تیم ما همین چند نفر هست بقیه فقط دونده میدان هستند جعفر چقدر افت کرده بقیه هم همینطور چون بازی نکردن پس اقا جواد مجبور به تعویض

    • iraj Aghaei

      تیم با رضاوند ده نفره است

    • iraj Aghaei

      چرا رضاوند بی غیرت تعویض نمیشه .چرا.......

    • ناشناس

      معلوم که تو از پیروزی چیا هستی خودت قاطی ماها نکن چیکاره هستی که نظرمیدی

    • جواد بدنام کیسه

    • علیرضا جهانشاهی

      از جواد چکش که اتوبوسی دفاع میکنه چه توقعی داشتید اخه اینم شد مربی تازه اخر بازی به محرم با حیا و محترم تیکه میندازه کار از جایی دیگه میلنگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج