۱۴۱۲۳۷۸
۲۲۶۷
۲۲۶۷
پ

توافق شفاهی لیورپول با مربی سرشناس

به گفته فلوریان پلتنبرگ، گزارشگر اسکای آلمان، لیورپول با روبن آموریم برای جانشینی یورگن کلوپ به توافق شفاهی رسیده است.

خبرورزشی: پس از اینکه یورگن کلوپ اعلام کرد که در پایان فصل آنفیلد را ترک می‌کند، قرمزها جستجو برای سرمربی جدید را آغاز کردند. ژابی آلونسو محبوب‌ترین گزینه بود اما سرمربی جوان اسپانیایی اعلام کرد که قصد ماندن در بایرلورکوزن را دارد و به گمانه‌زنی‌ها پایان داد. روبرتو دی‌زربی از برایتون و یولیان ناگلزمن از آلمان نیز به عنوان گزینه معرفی شدند اما روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، محبوب‌ترین گزینه قرمزها بعد از آلونسو بود. فابریتزیو رومانو، کارشناس نقل و انتقالات، صبح امروز گزارش داد که لیورپول هنوز به توافق بر سر جزئیات قرارداد با آموریم نرسیده.

توافق شفاهی لیورپول با مربی سرشناس

او در ستون کات‌آفساید نوشت: «می‌خواستم دوباره وضعیت روبن آموریم را روشن کنم، زیرا بسیاری از هواداران لیورپول از من در مورد داستان رسیدن به توافق برای جانشینی یورگن کلوپ با قراردادی سه ساله سوال کردند. درک من از موضوع این است که ما هنوز به مراحل پایانی داستان نرسیدیم. درست است که تماس‌ها برقرار شده، مذاکرات انجام شده و ادامه خواهد داشت، اما باید صبور باشیم و منتظر لحظه‌ای بمانیم که لیورپول انتخاب نهایی خود را انجام دهد. من به روزنامه‌نگاران دیگر احترام می‌گذارم، اما فعلاً اطلاعات من در این حد است، بنابراین فکر می‌کنم هنوز برای نتیجه‌گیری درباره این موضوع زود است. به نظر من آموریم گزینه خوبی برای لیورپول خواهد بود، زیرا او یک مربی باهوش و مدرن است. من واقعا تحت تاثیر کارهای او در اسپورتینگ قرار گرفته‌ام و مطمئن هستم که او در آنفیلد موفق خواهد شد؛ اگر این کار را به دست آورد.»

اما اکنون فلوریان پلتنبرگ، گزارشگر اسکای آلمان فاش کرده که لیورپول با شخص آموریم به صورت شفاهی توافق کرده، اما همچنان باید با اسپورتینگ لیسبون به توافق برسد. پلتنبرگ در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به من گفته شد که یک توافق شفاهی با لیورپول وجود دارد! آموریم می‌خواهد فصل آینده به لیورپول بپیوندد. او می‌تواند تا سال ۲۰۲۷ قرارداد امضا کند؛ این موضوع تایید شد! مذاکرات نهایی با اسپورتینگ ادامه دارد و این معامله هنوز تمام نشده. مراحل بیشتری لازم است و معامله همچنان ممکن است بهم بخورد. آموریم در لیست گزینه‌های بایرن نیز قرار داشت اما این مذاکره هرگز پیشرفت نکرد. چلسی نیز در مورد او پرس و جو کرده است…»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج