اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۱۹۰۵
۲۱۱۰
۲۱۱۰
پ

پیام امباپه به ستاره چلسی: حواسم بهت هست!

کریستوفر انکونکو، مهاجم فرانسوی چلسی، که امسال تابستان از لایپزیش به این تیم پیوست در اولین تمرین چلسی شرکت کرد و کیلیان امباپه از اولین کسانی بود که برای این هموطنش پیامی حمایتی نوشت.!

ورزش سه: کریستوفر انکونکو، مهاجم فرانسوی چلسی، که امسال تابستان از لایپزیش به این تیم پیوست در اولین تمرین چلسی شرکت کرد و کیلیان امباپه از اولین کسانی بود که برای این هموطنش پیامی حمایتی نوشت.!

چلسی حدود سه هفته پیش با پرداخت ۷۴ میلیون یورو به لایپزیش موفق شد کریستوفر انکونکو مهاجم فرانسوی این تیم را به خدمت بگیرد. انکونکو یکی از بزرگترین خریدهای تابستانی چلسی است و آبی‌های لندن برای فصل آینده از او انتظارهای زیادی دارند.

انکونکو بعد از امضای قرارداد با چلسی و مراسم معارفه‌اش به تعطیلات رفت و هواداران این تیم بی‌صبرانه منتظر بودند تا مهاجم جدیدشان را با پیراهن چلسی ببینند. اتفاقی که امروز افتاد و انکونکو برای اولین بار در تمرین چلسی شرکت کرد.

پیام امباپه به ستاره چلسی: حواسم بهت هست!

انکونکو در پایان این جلسه تمرینی پستی در اینستاگرام منتشر کرد و در کنار عکسی از خودش در این تمرین نوشت: "اولین تمرین با بچه‌ها". اما آنچه باعث شد این پست انکونکو بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد واکنش کیلیان امباپه به آن بود.

امباپه برای حمایت از این مهاجم هموطنش برای او نوشت: "بروم پاپ‌کورن بیاورم" (کنایه از اینکه انکونکو فصلی جذاب و تماشایی مثل یک فیلم سینمایی جذاب در پیش دارد و امباپه او را در چلسی دنبال خواهد کرد.)

پیام امباپه به ستاره چلسی: حواسم بهت هست!

کریستوفر انکونکو که فصل گذشته موفق شد با 16 گل مشترکا با نیکلاس فولکروگ آقای گل بوندس‌لیگا شود یکی از مورد توجه‌ترین مهاجم فوتبال فرانسه و اروپا است. او با اینکه فصل گذشته با چندین مورد مصدومیت روبرو شد توانست به آقای گلی لیگ آلمان دست پیدا کند.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج