adexo3
۱۴۱۶۶۱۷
۴۷۱
۴۷۱
پ

افعی‌ها به دنبال قهرمانی پیش چشم دشمن همشهری

در جریان دیدارهای هفته سی و سوم سری آ، تیم‌های آث میلان و اینتر میلان در ورزشگاه سن سیروی شهر میلان به مصاف همدیگر می‌روند.

فوتبالی: در حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ ایتالیا، تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی، یعنی اینتر میلان و آث میلان دربی حساس دلامادولینا را برگزار می‌کنند؛ مسابقه‌ای که همواره برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار بوده، اما این بار ماجرا کمی متفاوت است؛ اینتر می‌تواند با پیروزی در این مسابقه در مقابل دیدگان هواداران میلان جشن قهرمانی خود را برگزار کند و همین موضوع باعث شده تا حساسیت این مسابقه برای هر دو تیم افزایش یابد.

اینتر فصل درخشانی را زیر نظر سیمونه اینزاگی پشت سر گذاشت. آن‌ها با اقتدار بر صدر جدول سری آ تکیه زده‌اند و آماده می‌شوند تا همین هفته‌ها برای بیستمین مرتبه قهرمانی سری آ را جشن بگیرند و دومین ستاره طلایی را بر روی لوگوی خود ثبت کنند.

افعی‌ها به دنبال قهرمانی پیش چشم دشمن همشهری

آث میلان اما فصل چندان موفقی را پشت سر نگذاشت. آن‌ها با نتایج ضعیفی که ابتدای فصل به دست آوردند خیلی زود از کورس قهرمانی کنار رفتند و با سوم شدن در گروه خود، از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و به لیگ اروپا رفتند؛ اما در این رقابت‌ها هم توفیق چندانی نداشتند و در مرحله یک چهارم نهایی در برابر آ اس رم شکست خوردند. شاید این مسابقه آخرین شانس آن‌ها برای احساس خوشبختی در این فصل باشد؛ یعنی شکست دادن حریف هم‌شهری و به تعویق انداختن جشن قهرمانی آن‌ها.

در پنچ تقابل قبلی دو تیم، اینتر در همه بازی‌ها پیروز بوده و نکته جالب در مورد این بازی‌ها این است که اینتر طی این پنج مسابقه موفق شده 12 بار دروازه حریف خود را باز کند، در حالی که قرمزومشکی‌پوشان شهر میلان تنها 1 بار موفق شدند توپ را از خط دروازه هم‌شهری خود عبور دهند، که آن هم در جریان شکست 5-1 در دیدار رفت این فصل بود.

افعی‌های شهر میلان در 26 بازی قبلی خود در سری آ هرگز طعم شکست را نچشیدند که این موضوع نشان از آمادگی بالای این تیم دارد. آن‌ها همچنین در میانه فصل عنوان قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا را به دست آوردند تا فصل هیجان‌انگیزشان تکمیل شود.

آث میلان هم در هفته‌های اخیر در سری آ نتایج خوبی به دست آورده، اما شاگردان پیولی زمانی به خودشان آمدند که کار از کار گذشته بود و اینتر اختلاف امتیازی خوبی ایجاد کرده بود. شنیده‌ها حاکی از آن است که پیولی برای فصل آینده هدایت میلان را بر عهده نخواهد داشت و این احتمالا آخرین دربی دلا مادولینای او به عنوان سرمربی میلان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج