adexo3
۱۴۲۰۶۳۴
۶۷۵
۶۷۵
پ

استخراج ۱ امتیازی آبی‌ها از خانه سپاهان

تیم فوتبال سپاهان در شبی که می‌توانست با اختلاف حداقل یکی دو گل برنده مسابقه بشود، هر چه زد به در بسته خورد و البته بازیکنان استقلال خوزستان هم با تمام وجود برای کسب یک امتیاز جنگیدند.

ورزش سه: تیم فوتبال سپاهان در شبی که می‌توانست با اختلاف حداقل یکی دو گل برنده مسابقه بشود، هر چه زد به در بسته خورد و البته بازیکنان استقلال خوزستان هم با تمام وجود برای کسب یک امتیاز جنگیدند.

استخراج 1 امتیازی آبی‌ها از خانه سپاهان

سپاهان ۴۶ امتیازی امیدوار است با کسب امتیازات کامل از این مسابقه و غفلت استقلال و پرسپولیس که بازی‌های سختی در تهران و قائمشهر در پیش دارند، به آنها که ۵۴ و ۵۳ امتیاز دارند، نزدیک شود. در سوی دیگر استقلال خوزستان با ۲۱ امتیاز رتبه پانزدهم را بالاتر از صنعت نفت با ۱۶ امتیاز در اختیار دارد و باید برای فرار از سقوط تلاش کند.

ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان

پیام نیازمند، هادی محمدی، فرشاد احمدزاده(78-آریا یوسفی)، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، رضا شکاری(66-رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و کاوه رضایی(66-محمدجواد حسین نژاد)

سرمربی: ژوزه مورایس 

ترکیب استقلال خوزستان برابر سپاهان

حسن پورحمیدی، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده، جواد آقایی‌پور، الجف آسو رستم محمد، حسین ساکی (۸۶-بهروز بارانی)، پیمان رنجبری(59-علیرضا کاظمی)، عثمان اندونگ، محمد آبشک، داستونبک تورسونوف، سایو روبرتو(59-حسن شوشتری) جولیا فیگواریدو.

سرمربی: سیروس پورموسوی

اخطار ها:

استقلال خوزستان: عثمان اندونگ(55)

شرح گل:

سپاهان (۱-۰): با ارسال میلاد زکی‌پور توپ به تیرک دوم استقلال خوزستان رفت و سپس پاس رو به عقب کاوه رضایی با هوشمندی شهریار مغانلو در دقیقه 1+45 گل اول مسابقه را برای طلایی‌پوشان اصفهانی رقم زد.

استقلال خوزستان (۱-۱): در دقیقه ۶۵ ارسال خطرناک از سمت راست خط دفاعی سپاهان با اشتباه دو مدافع این تیم همراه شد و پس از اینکه زکی‌پور در حالت نامتعادل توپ به او برخورد کرد به جواد آقایی پور رسید تا او با یک ضربه آکروباتیک گل تصاویر را وارد دروازه پیام نیازمند کند.

لحظات حساس:

دقیقه ۲: اولین موقعیت‌های بازی را رامین رضاییان ایجاد کرد که البته شوت او از زاویه بسته به راحتی در اختیار پورحمیدی قرار گرفت.

دقیقه ۹: سپاهان صاحب دو موقعیت پیاپی شد که ابتدا ارسال بازیکن این تیم را حسن پورحمیدی به بازی برگشت داد و سپس کاوه رضایی با شوتی سرکش دروازه استقلال خوزستان را تهدید کرد.

دقیقه ۲۵: شوت سرکش محمود مطلق‌زاده با واکنش پیام نیازمند به اوت فرستاده شد تا بهترین موقعیت تیم میهمان تا این دقیقه از دست رفته باشد.

دقیقه ۲۸: پیام نیازمند جدی‌ترین موقعیت بازی را که توسط رنجبری از محوطه شش قدم زده شد با دستان و سرش به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۴: ارسال خطرناک کاوه رضایی را به خوبی و با مهارت حسن پورحمیدی در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۱: ضربه سر شهریار مغانلو به شکل خطرناکی با دخالت مدافعین استقلال خوزستان راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۲: رضا شکاری پس از کنار زدن مدافع حریف در حالی که با سنگربان تیم حریف تک به تک شده بود با اختلاف زیادی راهی اوت شد تا بهترین فرصت سپاهان در نیمه اول از دست رفته باشد.

دقیقه ۵۲: کاوه رضایی به شکل عجیبی تک به تکی که با پاس دیدنی کاوه رضایی برایش فراهم شده بود را از دست داد. در ادامه هم شوت کریمی کاپیتان سپاهان با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه ۵۳: شوت رامین رضاییان به زاویه بسته زده شد و به تور کناری دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۶۲: ضربه ایستگاهی میلاد زکی‌پور با اختلاف چند متری از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۶۳: استقلال خوزستان یک ضد حمله سریع ترتیب داد ولی هادی محمدی به خوبی مقابل رستم محمد مهاجم حریف ایستادگی کرد تا ضربه او تحت فشار به دروازه نرسد و به تیرک عمودی دروازه برخورد کند و به اوت برود.

دقیقه ۶۸: رضا اسدی موفق شد به زیبایی و با ضربه سر  دروازه حسن پورحمیدی را باز کند ولی پرچم کمک داور بالا بود.

دقیقه ۷۰: حرکت تکنیکی حسین نژاد و پاس او برای زکی‌پور که برای شهریار ارسال شد موقعیت ویژه‌ای برای گل دوم سپاهان بود که این اتفاق رخ نداد و ضربه مهاجم سپاهان با اختلاف بسیار کمی به اوت رفت.

دقیقه ۸۳: ضربه سر شهریار مغانلو با اختلاف کمی و به شکل کاملا نفس‌گیر و خطرناک روی ارسال کرنر از سمت راست خط دفاعی استقلال خوزستان با اختلاف میلی متری از بالای تیرک افقی دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۸۳: حرکت تماشایی رامین رضاییان و پاس او برای نورافکن سبب شد که این بازیکن در موقعیت بسیار خوبی برای شوتزنی بگیرد ولی نورافکن قدر موقعیت ایجاد شده را ندانست و ضربه‌ای محکم ولی بی دقت بود.

دقیقه ۸۸: ارسال میلاد زکی‌پور در تیرک دوم به رامین رضاییان رسید که به سمت توپ و برای زدن آن خیز و تکل بسته بود ولی نتوانست به توپ برسد و این فرصت هم برای طلایی پوشان اصفهانی از دست رفت.

دقیقه ۸۹: شوت زمینی محمد جواد حسین نژاد در حالی که توسط حسن پورحمیدی مشایعت می‌شد با اختلاف یک متری به اوت رفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج