اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۹۹۷۰
۱ نظر
۲۴۶۶
۱ نظر
۲۴۶۶
پ

ژاپنی‌ها از تحسین ستاره ایرانی خسته نمی‌شوند

تنها دو ماه از ورود شهاب زاهدی به عنوان اولین بازیکن تاریخ جی لیگ ژاپن می‌گذرد و او توانسته همه نگاه‌ها را متوجه خود کند.

ورزش سه: ستاره ایرانی تیم آویسپا فوکوئوکا این‌بار با یک شوت از راه دور از فاصله ۷۰ متری باعث اولین پیروزی تیمش در ۵ مسابقه گذشته شد. گلی که برای پذیرایی از ده هزار هوادار آویسپا در پرتماشاگرترین بازی فصل در نظر گرفته شده بود؛ گلی که وب‌سایت‌های ژاپنی آن را گل شگفت‌انگیز و ناگهانی یاد می‌کنند.

او در دقیقه ۲۲ بازی توپ را از دایکی ماتسوکا دریافت کرد و آن را به سمت چپ برد و از داخل زمین خودی و در شرایطی که زاویه او نسبت به دروازه نیز چندان مناسب نبود، با یک ضربه بلند پای چپ سریع توپ را وارد دروازه گامبا اوساکا کرد. زاهدی می‌گوید: در طول یک مسابقه همیشه مراقب موقعیت دروازه‌بان‌ها هستم.

ژاپنی‌ها از تحسین ستاره ایرانی خسته نمی‌شوند
گل تاریخی زاهدی به سرعت قاب شده و در اولین تمرین به او تحویل داده شده است.

این توپ از بالای سر دروازه‌بان حریف، که متعجبانه صحنه را نگاه می‌کرد، گذشت و پس از برخورد به زمین در محوطه شش قدم به درون دروازه مکیده شد؛ صحنه‌ای که به معنای رقم خوردن ششمین گل شهاب زاهدی در هشتمین بازی‌اش در جی لیگ بود. با در نظر داشتن این نکته که هیچوقت در فوتبال هیچ گل آسانی وجود ندارد (البته این یکی از سخت‌ترین‌ها بود).

سرمربی آویسپا درباره این گل می‌گوید: این یک گل باورنکردنی بود و من به جز شهاب از بازیکنان خط دفاعی خودم هم تشکر می‌کنم که با دفاع خوب، این گل را تبدیل به نقطه عطف مسابقه کردند.

ژاپنی‌ها از تحسین ستاره ایرانی خسته نمی‌شوند
تصویری از تمرین امروز. شهاب شاد و خوشحال و امیدوار به گلزنی‌های متوالی است.

فوکوئوکا در پنج بازی اخیر خود شکست نخورده، اما در چهار بازی قبلی فقط به مساوی رضایت داده بود که با تک گل شهاب، اولین برد خود را در پنج بازی به دست آورد و حالا آنها به دنبال دومین برد متوالی هستند؛ چیزی که انگیزه شهاب زاهدی در اولین تمرین بعد از پیروزی تیمش مقابل گامبا اوساکا بود.

او قبل از بازی خانگی آویسپا مقابل کاوازاکی در هفته آینده گفت: رده‌بندی نهایی مهم‌ترین چیز است و ما می‌خواهیم در بازی خانگی نقاط قوت خود را نشان بدهیم.

ژاپنی‌ها از تحسین ستاره ایرانی خسته نمی‌شوند

بعد از برد مقابل گامبا اوساکا آنها برای اولین بار به رتبه نهم جدول صعود کرده‌اند و این فضایی عالی را در باشگاه به وجود آورده است. زاهدی درباره این گل می‌گوید: عالی بود، چون تماشاگران زیادی آمده بودند.

او ادامه می‌دهد: راه درازی در پیش داریم و باید بهتر از اینها عمل کنیم.

جی لیگ یک لیگ نسبتا برابر و شلوغ است. آنها با تیم رده ششمی توکیو تنها سه امتیاز اختلاف دارند و بازی بعدی آنها مقابل کاوازاکی می‌تواند به صعود جالب‌تری در تیم منجر بشود. سرمربی تیم همچنان به حمایت هواداران امیدوار است. او می‌گوید: به ورزشگاه بیایید و بازی را هیجان‌انگیزتر کنید.

ژاپنی‌ها از تحسین ستاره ایرانی خسته نمی‌شوند

البته شهاب زاهدی هم آنجا خواهد بود؛ بازیکنی که می‌خواهد هفتمین گل خود را در جی لیگ به ثمر‌ برساند و شاید هم بیشتر. مهاجمی که دور دنیا را چرخیده و دومین تلاشش برای حضور در شرق آسیا به موفقیتی بزرگ ختم شده است. بار قبلی اف سی سئول به بهانه‌ای عجیب او را نخواست و شاید آنها با دیدن مهارت مهاجم بلند قامت و خوش اخلاق ایرانی از آن تصمیم عجولانه پشیمان شده باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تو پرسپولیس دروازه خالی رو گل نمیکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج