adexo3
۱۴۲۱۱۹۹
۱۳ نظر
۲۷۱۷۵
۱۳ نظر
۲۷۱۷۵
پ

فغانی، گاف کمک‌داور بازی استقلال را لو داد

علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال به اقدام عجیب کمک داور بازی استقلال و ذوب‌آهن واکنش نشان داد.

خبرورزشی: علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال به اقدام عجیب کمک داور بازی استقلال و ذوب‌آهن واکنش نشان داد.

کمک داور بازی تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن از هفته بیست و ششم در بسیاری از دقایق بازی وارد زمین می‌شد تا در اتخاذ تصمیمات کمک کوپال ناظمی باشد.

در همین رابطه علیرضا فغانی، داور نام آشنای ایرانی با انتشار تصاویری از جاگیری عجیب کمک داور بازی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت: « خیلی از دوستان پیام دادند که آیا این حرکت کمک داور توصیه مدرسین فیفا و ای اف سی هست. جهت اطلاع دوستان داور به هیچ وجه چنین توصیه‌ای در هیچ تورنمنتی به خصوص جام جهانی نشده. کمک داور، بنده خدا به توصیه ناظر بازی، این جاگیری‌هارو در طول بازی انجام داده که اشتباه بوده».

فغانی، گاف کمک‌داور بازی استقلال را لو داد

ناظر بازی، محمدرضا ابوالفضلی، یکی از مشهورترین چهره‌های داوری ایران بوده که در سال‌های گذشته دو جام جهانی و یک جام ملتها را پشت سر گذاشت و در بازی استقلال، برای اولین بار، کار نظارت را انجام می‌داد.

البته نکته جالب این است که آنچه او توصیه کرده بود، به نظر در کلاس‌های داوری و جلسات قبل از مسابقه در بین داوران نیز توصیه می‌شوند اما چیزی که کمک داور اول بازی اجرا کرد، به شکلی ناشیانه و نادرست صورت گرفت و تفاوت بسیار زیادی با چیزی داشت که ابوالفضلی در جام جهانی، جام باشگاههای آسیا و اکثر مسابقات لیگ برتر ایران نیز اجرا کرده بود.

این در حالی است که کمک داور دوم در دقایقی از بازی، همین اقدام را بطور صحیح انجام داد اما باتوجه به اینکه او حدود دو سه متر وارد زمین شده بود،توجه زیادی را هم به خود جلب نکرد و ویدیویی هم از حضورش در زمین منتظر نشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعدآبادارتش سرخ

      داوروکمک همه سفارش شده هرجورشده کیسه ببرد

    • جانبازایرانم

      درود بر فغانی آزاده

    • جانبازایرانم

      قهرمانی لیگ با طعم عربده کشی و دعوااااامبارک کیسه کش ها البته دلتون شاد!!!

    • ناشناس

      لنگدمعرف به پیروزی این همه دوار شما رو قهرمان کرد کسی چیزی گوفت

    • ....

      جالب با این مثلان دقت هم راحت سر تیمهارو بریدن نه یک بهزی بلکه ۸تابهزی نتیجه رو دراوردن همه هم دیدیم چجوری شیک داوری به نفع کیسه بوده کمک داور یعنی چیزی ندیده خود داوری هم عین خیالش نبود اینم از برکات تیم حکومتی بودن دیگه بعدم با طرفند نخ نما که داوری به ضرر ما بوده و عوض کنین که این چیزارو کجای ایران یا دنیا حتی شنیدین یه تیم بتونه گروه داوری رو انتخاب کنن ؟!شمس اذر ذوب اهن فولاد و پرسپولیس و گل گهر و نساجی ونفت ابادان که کل افساید بود زدن و ۲تا پنالای نگرفتن به نفع نفت باقیش هم لازم به توضیح نیست خیلی راحت مقایسه کنین متوجه میشین چقدر امتیازهای مفت و داغون زدن بنامشون و برعکس به ضرر پرسپولیس

    • زذ

      توهم شدی دشمن استقلال !!!!!!مگه چهل وچهارسال لنگ و قهرمان نکردن ؟حالا همه زبون دراز کردن برااستقلال !!!!!

    • حسین

      تو همونی بودی که توی دربی خطای جلال حسینی رو روی پادوانی نگرفتی و گل دوم لنگ که خطا بود رو قبول کردی حرف نزن

    • hosein shams

      مردم ودیگر تیم‌های دیگه و چی فرض می‌کنند با این نوع قضاوت که صد درصد مشخص است اون هم با سند فیلم بازیهای که
      داور چطور باعث میشه تیم‌های پائین جدول بد بخت بشه نتیجه نگیره هیچ جای دنیا از این کارها نمی‌کنند که اینها می‌کنند من خودم طرف دار هیچ تیمی نیستم ولی تا جایی که بشه همه فوتبالهای خارجی و ایرانی و نگاه میکنم ولی خیلی تابلو عمل می‌کنند که یه تیم قهرمان بشه به زور صد افسوس که من تو ایران بدنیا اومدم همش باید شاهد دیدن اینجور. کارها باشم خیلی ما از نظر فکری عقب هستیم نصبت به کشورهای دنیا

    • ناشناس

      سلام اقای فغانی چرا بازیکن عراقی را اخراج کردی برای من درد اور بود چرا بزرگترین اشتباه را کردی اقای فغانی بزگترین ضربه را به فوتبال ایران و جهان زدی اقای فغانی داور های اروپایی هم با یک اب خوردن در حال نشستن فوتبالیست بهد از بازی کارت قرمز میدهد به خد ا هرگز من کارت نمیدهم و هیچ داوری کارت قرمز میدهد چون بازی نبود توپی در کار نبود اقای فغانی من یک مربی فوتبالم و عشقم مارادونا و همه ورزشکاران جهان و مردم خوب ایران و جهان است

    • ناشناس

      کمک داور روش نمیشد وگرنه دوست داشت بیاد برای ذوب آهن گل بزنه،

    • ناشناس

      کسی که نمیفهمه ولی دوست داره بفهمه رومیشه یادش دادولی لنگیهادرمقابل فهمیدن وحقیقت مقاومت میکنندلایدولشون کرد

    • ناشناس

      خیلی جالبه تیمی که ۶ بار با کمک ابر وباد ومه خورشید وفلک قهرمان شده داره دم از مظلومیت میزنه اگه استقلال تیم حکومتی بود یقینا مثل تیم شما الان کلی جام به عناوین مختلف جمع کرده بود!!!! لطفا قبل از اظهار نظر یکم فکر کنید اگه زحمتتون نمیشه تیم حکومتی تیمی که ۶ بارمتوالی قهرمان شده یا تیمی که یه بار فقط تونسته قهرمان بشه یکم فکر کنید خودتون به جواب میرسید ؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      این لنگیهااگرداورانبودندالان ۷جدول بودندبازم حرف مفت می زنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج