adexo3
۱۴۱۱۷۰۶
۱ نظر
۱۱۶۸
۱ نظر
۱۱۶۸
پ

نوری: گل سالم استقلال را نگرفتند تا سوگلی‌شان به صدر نزدیک شود!

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه در بازی استقلال اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد که ثابت شود گروهی باز هم دست به کار شده‌اند تا استقلال نتواند نتایج مورد نظرش را بگیرد.

خبرورزشی: محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال درباره مصاف این تیم مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بار دیگر ثابت شد که استقلال زیباترین فوتبال را در این دوره از مسابقات لیگ برتر به نمایش می‌گذارد. قطعاً فوتبال زیبای تیم مس رفسنجان در ارائه این بازی تاثیرگذار بود اما اگر تعداد موقعیت‌هایی که بچه‌های استقلال ایجاد کردند را بشمارید متوجه می‌شوید که تماشاگران حاضر در استادیوم و خانه ۹۰ دقیقه فوتبال زیبا و سراسر تهاجمی را تماشا کردند.

وی با اشاره به نتیجه رقم خورده در این دیدار افزود: متاسفانه اجازه ندادند استقلال ۳ امتیاز شیرین خانگی‌اش را با این بازی زیبا بگیرد. باز هم عده‌ای دست به کار شده‌اند تا سوگلی فدراسیون فوتبال به صدر جدول نزدیک شود. کاملا مشخص بود که توپ استقلال در درون دروازه قرار گرفته و آن را از داخل به بیرون زدند ولی باز هم شرایط را به گونه‌ای رقم زدند که استقلال نتواند برنده شود. باید به آقای تاج بگوییم که با این کارها فقط فدراسیون خودتان را زیر سوال می‌برید. هرچند که قبلاً هم ما از این قبیل کارها از فدراسیون شما کم ندیده‌ایم ولی با این اتفاقات اگر کسی شک و شبهه‌ای داشت حالا برطرف می‌شود. واقعا چطور دل‌تان می‌آید میلیونها هوادار را به این شکل ناراحت کنید. فصل گذشته استقلال در عین شایستگی با ناداوری‌های مسلم نتوانست به قهرمانی و آنچه لیاقتش را داشت دست پیدا کند حالا دوباره باز هم دارند همان کارها را در هفته‌های آخر سر تیم ما پیاده می‌کنند. چون می‌خواهند سوگلی خودشان به صدر جدول نزدیک شود.

نوری: گل سالم استقلال را نگرفتند تا سوگلی‌شان به صدر نزدیک شود!

بازیکن سال‌های گذشته استقلال اضافه کرد: حالا در دیدار پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان شاهد خواهید بود که چه اتفاقاتی برای تیم گل گهر سیرجان می‌افتد و چطور همه دست به دست هم می‌دهند تا پرسپولیس برنده زمین را ترک کند. این فوتبال نیست بلکه «توپ بازی» به روش ناجوانمردانه است.

محمد نوری همچنین در ارتباط با درخشش گوستاو و بلانکو در دیدار مقابل مس رفسنجان و زدن دو گل گفت: آن زمان که همه از این بازیکن انتقاد می‌کردند من در دفاع از او گفته بودم که این آرژانتینی فوتبالیست خیلی خوبی است و حالا ثابت شد که تا چه اندازه می‌تواند در خدمت تیم باشد و به استقلال کمک کند. او دو گل زیبا زد که یکی از آنها بسیار زیبا بود و نشان داد تا چه اندازه فوتبالیست حرفه‌ای است. ضربه سر بلانکو مهار نشدنی بود. روی گل دوم هم به خوبی خودش را روی ریباند به دروازه رساند و گل زد.

پیشکسوت استقلال در پایان با پرداختن به اتفاقات ماه های گذشته درون باشگاه بین برخی مسئولان با نکونام اضافه کرد: متاسفانه استقلال فقط در داخل باشگاه دشمن ندارد. گروهی هم در فدراسیون و سازمان لیگ و حتی وزارت ورزش هستند که دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرند. عده‌ای در باشگاه به دنبال ناکامی نکونام هستند و عده‌ای هم در فدراسیون به دنبال ناکامی کل استقلال. عجیب است که به لطف خدا و تلاش جواد نکونام و بچه‌های تیم، صدرنشینی استقلال خاری شده در چشم دشمنانش.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پناهی

      کیسه جون ‌بخوای حساب کنی تا حالا هیچ تیمی اندازه سرورت از داوران ضرر نبرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج