اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۵۳۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ملی‌پوشان لحظه‌شماری می‌کنند؛

واکنش به درخواست کی‌روش برای تمدید

نایب رئیس نخست فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه کارلوس کی‌روش درخواستی برای تمدید قراردادش قبل از بازی با نیجریه نداشته، گفت: بازیکنان تیم ملی برای بازی با نیجریه و شروع کارشان در جام جهانی برزیل لحظه شماری می‌کنند.

خبرگزاری مهر: هادی آیت‌اللهی در گفتگویی درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ایران برای بازی مقابل نیجریه در جام جهانی برزیل، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی در آمادگی کامل هستند. آنها تمریناتشان را مرتب انجام داده و برای بازی با نیجریه لحظه شماری می‌کنند.

وی در ادامه افزود: امیدواریم بازیکنان تیم ملی که متحمل زحمات زیادی شده‌ و خودشان را به آمادگی رسانده‌اند، بازی قابل قبولی برابر نیجریه به نمایش بگذارند. من به شخصه امید زیادی به نتایج قابل قبول تیم ملی در برزیل دارم.

نایب رئیس نخست فدراسیون فوتبال همچنین درباره عدم سفر خود به برزیل عنوان کرد: اگر در کنار تیم ملی نیستیم ولی دل‌مان کنار آنهاست و دعای خیر ما مثل همه مردم پشت سر تیم ملی است. همه ما منتظریم تا تیم ملی با برگزاری بازی‌های آبرومندانه بتواند دل مردم را شاد کند.

وی در واکنش به خبر درخواست کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال برای تمدید قراردادش قبل از بازی با نیجریه، تاکید کرد: گمان نمی‌کنم کی‌روش چنین درخواستی داشته باشد. خروجی کی‌روش در جام جهانی همین مسابقاتی است که در پیش رو دارد. او یک مربی حرفه‌ای است و از این درخواست‌ها ندارد.

آیت‌اللهی در پاسخ به این سئوال که شاید کی‌روش درخواستش را با علی کفاشیان در میان گذاشته است؟، خاطرنشان کرد: من از این موضوع بی اطلاعم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در اردوی برزیل هم برای تمدید قرارداد کی‌روش با وی مذاکراتی صورت خواهد گرفت، عنوان کرد: بحث تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش مصوبه هیات رئیسه بوده ولی ادامه همکاری با وی منوط به این است که منابع مالی این مساله را تامین کنیم یا به ما اعلام شود که منابع آن تامین شده است چرا که فدارسیون به تنهایی قادر به تامین مبلغ درخواستی وی نیست.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت از تمدید قرارداد کی‌روش را "استرس‌زا" دانست و افزود: فکر می‌کنم که اگر وارد این بحث شویم، هم تمرکز کی‌روش به هم می‌ریزد و هم ورود این اخبار به اردوی تیم ملی استرس ایجاد می‌کند. برای همین بهتر است که آرامش تیم ملی و سرمربی آن را حفظ کنیم.

وی همچنین درباره صحبت‌هایی که درباره احتمال تغییر رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع آینده فدراسیون انجام می‌شود، تصریح کرد: این حرف‌ها در آستانه بازی‌های تیم ملی غیر منطقی است. یک ماه تا برگزاری مجمع فدراسیون باقی مانده و فدراسیون فوتبال هم کارش را با قدرت ادامه خواهد داد.

آیت‌اللهی همچنین گفت: فدراسیون فوتبال صرفنظر از هر نتیجه‌ای که تیم ملی در جام جهانی بگیرد، با همین کادر به کارش ادامه می‌دهد. مجمع آینده فدراسیون مجمع عادی و سالیانه است و قرار نیست هیچ انتخاباتی در آن صورت بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج