اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۱۵۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

لذت تماشای ال کلاسیکو با صدای میرزایی

روزی که رونالدو از ژست میداوودی تقلید میکرد!

تعدادي از بازيكنان سرشناس فوتبال، بازيگران سينما و تلويزيون و اهالي رسانه بازي ديشب رئال و بارسلونا را در يك فضاي گرم و پرهيجان تماشا كردند.

تعدادي از بازيكنان سرشناس فوتبال، بازيگران سينما و تلويزيون و اهالي رسانه بازي ديشب رئال و بارسلونا را در يك فضاي گرم و پرهيجان تماشا كردند. در اين مراسم كه به ميزباني شركت سامسونگ‌لانژ برگزار شد رضا يزداني، مهراب قاسم‌خاني، ليلي رشيدي، ليلا بلوكات، وحيد طالب‌لو، مهدي اميرآبادي، كريم انصاري‌فر و... حضور داشتند و داربي اسپانيا را دور هم تماشا كردند.

از نكات جالب اين برنامه گزارش زنده مزدك ميرزايي بود كه با حضور در سالن بازي را از ميان جمع حضار براي آن‌ها گزارش مي‌كرد. مزدك كه سعيد مظفري‌زاده هم به‌عنوان كارشناس داوري او را همراهي مي‌كرد ديشب گزارشي كاملا متفاوت از گزارش‌هاي خود در تلويزيون ارائه كرد. او كه ديشب مي‌توانست خيلي آزادانه‌تر از گزارش‌هاي رسمي‌اش صحبت كند از اين فرصت به خوبي سود برد.

روزی که رونالدو از ژست میداوودی تقلید میکرد!

مزدك ميرزايي گزارش خود را با اين جمله شروع كرد: «اميدواريم امشب لااقل روي اعصاب شما راه نرويم...» اما در ادامه، كنايه‌هايش را خيلي تندتر نثار همكاران تلويزيوني‌اش كرد: «ما به شبكه الجزيره مديونيم چون هميشه براي پخش فوتبال‌ها از تصاوير اين شبكه استفاده مي‌كنيم. فقط در تلويزيون آرم اين شبكه را مي‌پوشانيم و اين‌جا نه!»

مزدك وقتي شور و حال هواداران بارسا را در سالن ديد،در حين گزارشش گفت: «برخلاف حاضران در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو، در اين‌جا تعداد هواداران بارسا خيلي بيشتر است.» او يك بار روي تصوير سرمربي رئال گفت: «حالا مورينيو براي انتقال توصيه‌هاي تاكتيكي به كنار زمين مي‌رود و از خيس شدن موهايش هم نمي‌ترسد.» مزدك اين شوخي دلچسب با سرمربي استقلال را يك‌بار هم با كنايه به بازيكن اين تيم و در نيمه دوم ادامه داد: «از نوع دورخيز رونالدو كاملا مشخص است كه از ژست‌هاي ميلاد ميداوودي تقليد مي‌كند!»

در مجموع ميهمانان سرشناس برنامه ديشب شاهد گزارشي كاملا متفاوت از مزدك ميرزايي بودند كه لذت تماشاي اين مسابقه را براي آن‌ها دوچندان كرده بود.

روزی که رونالدو از ژست میداوودی تقلید میکرد!

منبع: گل

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

روزی که رونالدو از ژست میداوودی تقلید میکرد!



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهراب

      یکی نیست بگه همین تلویزیون به گمان ایشون دزد و اعصاب خوردن کن! نبود جناب عالی رو کی میشناخت و اهمیتی بهت میداد که بیای برای بعضیا خصوصی گزارش آزادانه و متفاوت داشته باشی؟ واقعا خوبه آدم حد و گذشته اش رو فراموش نکنه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج