اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۹۸۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مخالفت مدیر صبا با استقلالی شدن عنایتی

عنایتی: اگر اجازه ندهند مجبورم بمانم!

بعد از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال، قرار شد رضا عنایتی جانشین او در نوک خط حمله استقلال شود. مذاکرات مهاجم فعلی صبا با استقلال خوب پیش رفت و بعد از جلسه مخفیانه او با فتح الله زاده همه چیز برای امضای قرارداد با استقلال فراهم بود.

برترین ها به نقل از هفت صبح : بعد از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال، قرار شد رضا عنایتی جانشین او در نوک خط حمله استقلال شود. مذاکرات مهاجم فعلی صبا با استقلال خوب پیش رفت و بعد از جلسه مخفیانه او با فتح الله زاده همه چیز برای امضای قرارداد با استقلال فراهم بود.

فقط مانده بود گرفتن رضایت نامه از باشگاه صبا که قرار شد این اتفاق هم خیلی سریع رخ بدهد. بعد از آنکه ویسی اعلام کرد مشکلی با جدایی عنایتی از صبا ندارد و جلوی پیشرفت او را نمی گیرد استقلالی ها خیلی امیدوار بودند که با باشگاه صبا هم مشکلی برای گرفتن رضایت نامه نداشته باشند.

جباری را می خواهیم

اما دیروز مدیرعامل این باشگاه رسما آب پاکی را روی دست باشگاه استقلال ریخت. رمضان بیگی دیروز در گفت و گویی که با فارس داشت، گفت که نامه رسمی باشگاه استقلال به دست او رسیده است و در این نامه قیدشده که این باشگاه تمایل دارد مهاجم سابق خود را جذب کند. او با بیان اینکه با این انتقال مخالف است، گفت: «به عنوان مدیرعامل صبا می گویم تمایلی برای ازدست دادن عنایتی نداریم. کلا بحث ما استقلال نیست. تیم های دیگر هم عنایتی را می خواهند. باشگاه صبا تا پایان فصل تحت هیچ شرایطی با جدایی عنایتی موافقت نمی کند».

مدیرعامل صبا درخصوص اینکه ویسی با این انتقال موافق است، گفت: «او مربی تیم است و وقتی بازیکنی به او مراجعه می کند، می گوید نمی تواند مانع رفتن او شود و چون فوتبال حرفه ای است مخالفتی نمی کند. اما بازیکن با باشگاه قرارداد امضا می کند. وقتی بازیکنی با تیمی قرارداد دارد به صلاح نیست به باشگاه مراجعه کند و بگوید می خواهد برود. زمانی هست که بازیکن با باشگاه دچار مشکل می شود که در این زمان شرایط فرق می کند».

رمضان بیگی درباره اینکه عنایتی تمایل دارد به استقلال برود، ادامه داد: «او می تواند رفتن از صبا به استقلال را دوست داشته باشد اما وقتی قرارداد دارد باید به تعهداتش پایبند باشد. ما عنایتی را به استقلال نمی دهیم. بحث من استقلال نیست. این تیم بزرگ است و ما برای مجموعه این تیم احترام قائلیم. وقتی باشگاه ما به عنایتی نیاز دارد، برای چه باید آن را به تیم دیگری بدهیم؟ ما هم به مجتبی جباری نیاز داریم. آیا استقلال این بازیکن را به ما می دهد؟»

عنایتی در جریان نیست؟

ظاهرا هنوز عنایتی خبری از مخالفت قطعی باشگاه صبا با حضور او در استقلال ندارد. چراکه درباره صحبت های مدیرعامل صبای قم به تماشا گفت: «تا جایی که می دانم مذاکرات استقلال با صبا هنوز در جریان است. نمی دانم چه بگویم. من صحبت هایی با باشگاه استقلال انجام دادم و قرار شد که اگر مایل به جذب من هستند با باشگاه صبا مذاکره و آنها را راضی کنند. چون من با این تیم قرارداد دارم».

او درباره اینکه چرا وقتی ویسی، سرمربی صبا، با انتقال او به استقلال موافقت کرده است، چرا مدیرعامل این تیم مخالفت می کند، گفت: «خودشان می دانند که با ویسی حرف زده ام و موقع خودم را مشخص کرده ام. حالا هم ارگ مخالف هستند باید در این تیم بمانم؛ چون قرارداد دارم». او درباره اینکه با رمضان بیگی، مدیرعامل این تیم، صحبتی خواهد کرد یا نه هم گفت: «قرار است او امروز در محل تمرین صبا حاضر شود. امیدوارم برای انتقال به استقلال بتوانم با او صحبت کنم».

این بازیکن درباره اینکه گفته است علاقه دارد گل قهرمانی استقلال را بزند و همچنین احتمال انتخابش به عنوان کاپیتان تیم نیز گفت: «امیدوارم اگر این اتفاق افتاد بتوانم در قهرمانی استقلال نقش داشته باشم. اما درباره بازوبند اصلا به آن فکر نمی کنم. من در هر تیمی باشم تمام تمرکزم بر روی انجام وظیفه و موفقیت تیم است و به مسایل دیگر کاری ندارم».


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

عنایتی: اگر اجازه ندهند مجبورم بمانم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج