اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۲۷
۴ نظر
۵۰۱۴
۴ نظر
۵۰۱۴
پ

پسر خوش‌لباس سن‌پدرو

رئال و بارسا، فقط در زمين چمن رقابت ندارند. رقابت خوش‌پوشي و خوش‌لباسي ميان مربيان ۲ تيم، پپ گوارديولا و خوزه مورينيو هم به همان اندازه نفس‌گير است!

پسر خوش‌لباس سن‌پدرو

پسر خوش‌لباس سن‌پدرو

پپ‌گوارديولا مدت‌هاست كه چشم‌ها را به خودش خيره كرده. او از تمام بازيكناني كه در بارسا هستند، خوش‌لباس‌تر و خوش‌پز‌تر است و همين كافي است تا آنهايي كه فوتبال نمي‌بينند، پاي بازي‌هاي بارسا بنشينند تا خوش‌پوشي پايان‌ناپذير مرد شماره يك فوتبال اسپانيا چشم‌شان را بگيرد. پپ، چهره‌اي شرقي دارد. خوش‌قد و بالاست و در چشم‌هايش، نگاه يك پسر 18 ساله شر و شيطان، وول مي‌خورد. هم كت و شلوارهاي كلاسيكش معروف است و هم لباس‌هاي اسپرتي كه يكباره سن او را نصف مي‌كند. او قبلا خودش بازيكن بارسا بوده و سمبل وفاداري به كاتالان‌هاست. براي همين به او لقب «پسر سن‌پدرو» داده‌اند.

پسر خوش‌لباس سن‌پدرو


پسر خوش‌لباس سن‌پدرو

مي‌گويند انتخاب لباس‌هاي پپ، آنقدر هوشمندانه است كه حس‌هايي كه مي‌خواهد را به ديگران القا مي‌كند. كارشناسان لباس معتقدند گوارديولا، كت و شلوارهاي فوق‌معركه‌اي مي‌پوشد كه قدرتمندي را به همه تزريق مي‌كند و همين از كليدهاي موفقيت اوست. اما مي‌دانيد نكته اصلي در ظاهر پپ چيست؟ اينكه او جوري لباس مي‌پوشد كه پيدا نيست وقت زيادي براي خوش‌تيپ شدن صرف كرده. جوري ظاهرش را درست مي‌كند كه انگار خوش‌پوشي، جزوي از درونياتش است و ديگر نيازي به فكر كردن و وقت گذاشتن ندارد. يادتان باشد كه هر فرد اين كليد را ياد بگيرد، واقعا در زمينه ظاهر، آدم موفق و هوشمندي است. اين را لنس ميلر، كارشناس مد و لباس گفته است.

پسر خوش‌لباس سن‌پدرو


پسر خوش‌لباس سن‌پدرو

نكته ظاهري پپ، اين است كه ياد گرفته چه بپوشد كه اندام و قد و بالاي او را به‌خوبي نشان دهد. او ياد گرفته هم به‌روز و هم در عين حال متفاوت باشد. مثلا او كت و شلوار كلاسيك مي‌پوشد اما حواسش هست كه هواي طرفداران جوان‌ترش را هم داشته باشد. پس يك شال خاص دور گردنش مي‌اندازد. ظاهر او به هر حال كاملا شهري است.

پسر خوش‌لباس سن‌پدرو


پسر خوش‌لباس سن‌پدرو

او با ظاهري جدي و كلاسيك، به مردان بارسا ثابت مي‌كند كه مربي جدي و پيگير است و بايد بدانند كه او قدرتمند است! او نظم را در ظاهرش به‌خوبي حفظ مي‌كند تا نشان دهد بچه‌هايش هم در زمين منظم خواهند بود. ته ريش شال‌هاي شل‌بسته‌شده، جليقه‌هاي خوش‌دوخت و كفش‌هاي واكس‌خورده، از خصوصيات هميشگي ظاهر او هستند. او لباس‌هايش را از فروشگاه لباس يكي از دوستان همسرش مي‌خرد. هرچند برندهاي معتبر هم بدشان نمي‌آيد لباس‌هاي‌شان را تن گوارديولاي خوش‌استيل ببينند. البته او خياط اختصاصي هم دارد كه اصولا لباس‌هاي كلاسيكش را به او سفارش مي‌دهد. خيلي كم پيش مي‌آيد بتوانيد او را با لباس اسپرت ببينيد.

باز نشر اختصاصی: B artarinha.ir


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Mary

      واااااااااااااااااااااااااای معرکه بود!
      من که عاشقشم!

    • salman

      پپ بهترينه از هر نظرمعركه و بي نظير
      اون در حال تاريخ سازي با باشگاه مي مونه
      به نظرم سالها بايد بمونه و جاودانه خواهدشد.

    • الهام

      عاشقتم گواردیولا

    • عاشق پپ

      دردت به جونم پپ خودم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج