اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۲۵۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کی روش پیشنهاد داد

کفاشیان سرپرست تیم ملی!

جلسه کی روش عصر روز گذشته با علی کفاشیان برگزار شد. بحث اصلی در این جلسه به مشخص شدن وضعیت سرپرستی تیم و همچنین بازی های دوستانه اختصاص داشت.

برترین ها به نقل از تماشا: جلسه کی روش عصر روز گذشته با علی کفاشیان برگزار شد. بحث اصلی در این جلسه به مشخص شدن وضعیت سرپرستی تیم و همچنین بازی های دوستانه اختصاص داشت.

کی روش قبل از آنکه به مرخصی برود، چارت مدیریتی تیم و همچنین نحوه فعالیت سرپرست آینده تیم ملی را در اختیار کفاشیان قرار داده بود.

براساس این چارت کی روش موقتا خودش در نقش سرپرست فعالیت خواهد کرد. او در جلسه روز گذشته هم اعلام کرد فعلا به سرپرست نیاز ندارد، اما مهدی خراطی دبیر کمیته تیم های ملی را به عنوان رابط خود با فدراسیون و همچنین حامد مومنی را به عنوان رابطش با تیم معرفی کرد.

کی روش همچنین برای حل مشکل سرپرستی در بازی های رسمی و مهم از کفاشیان خواست خود او یا یکی از اعضای هیئت رئیسه کنار تیم باشند. کی روش همچنین با ابراز رضایت از برنامه بازی دوستانه و اردوی تیم ملی قبل از بازی با قطر، ارائه برنامه بلندمدت خود و مسابقات تدارکاتی را بعد از قرعه کشی مرحله بعد مقدماتی جام جهانی موکول کرد.

او منتظر است تا حریفان ایران در مرحله بعد مشخص شوند تا براساس آن، لیست بازی های دوستانه تیم ملی را در اختیار فدراسیون قرار بدهد.


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کفاشیان سرپرست تیم ملی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج