adexo3
۱۸۸۹۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انصراف تاج در حمایت از عزیز محمدی

بالاخره بعد از دو سال جنگ و جدل پنهان ميان علي كفاشيان و مهدي تاج، بالاخره اين نايب‌رييس فدراسيون فوتبال بود كه اين اختلاف را آشكار كرد. او علت اختلاف را نحوه انتخاب علي دايي براي سرمربيگري تيم‌ملي عنوان كرده كه با يك زنگ تلفن به اين سمت انتخاب شد.

شرق: بالاخره بعد از دو سال جنگ و جدل پنهان ميان علي كفاشيان و مهدي تاج، بالاخره اين نايب‌رييس فدراسيون فوتبال بود كه اين اختلاف را آشكار كرد. او علت اختلاف را نحوه انتخاب علي دايي براي سرمربيگري تيم‌ملي عنوان كرده كه با يك زنگ تلفن به اين سمت انتخاب شد. تاج معتقد است فدراسيون فوتبال استقلال ندارد. به گفته تاج اين انتخاب باعث شد براي اولين بار با رييس فدراسيون فوتبال اختلاف پيدا كند:
«كارمان را خوب شروع كرديم، كميته‌ تيم‌هاي ملي تشكيل شد و اولويت ما با تيم‌ملي بزرگسالان بود كه فدراسيون سرمربي مورد نظر خود را انتخاب كرده بود و حتي آن مربي (افشين قطبي) در شيراز از بازيكنان تيمش خداحافظي كرد تا مربي تيم‌ملي شود، اما ناگهان و به صورت تلفني قرار شد دايي سرمربي باشد كه حتي خود دايي هم گفت من سر بازي بودم و با يك پيامك به من گفتند بايد مربي تيم‌ملي شوم.

آغاز اختلاف‌نظر من با كفاشيان، روي نحوه انتخاب علي دايي به عنوان سرمربي تيم‌ملي بود. با اين حال من بيشتر از اين به اين بحث ورود پيدا نمي‌كنم. ما بايد مستقل باشيم».
نايب‌رييس فدراسيون فوتبال كه نامزد رياست فوتبال شده بود، روز گذشته انصراف خودش را اعلام كرد و علت اين كار را حمايت از عزيزمحمدي براي پست رياست اعلام كرده است. از سوي ديگر علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال با خيال راحت از بي‌رقيب بودن خودش مي‌گويد و از اينكه عزيزمحمدي به دليل اينكه فكر مي‌كرده كفاشيان راي نمي‌آورد خودش كانديداي رياست فدراسيون شده است. او در مورد مهدي تاج هم مي‌گويد: «تاج در فهرست من براي نايب‌رييسي فدراسيون نبوده براي همين كانديدا شده بود». رييس فدراسيون در مورد احتمال انتخاب دوباره‌اش مي‌گويد: «به هر حال پنج، شش نفر ثبت‌نام كرده‌اند و كارنامه من هم در اين دوره كه كارنامه ضعيفي بوده مشخص است. زياد اعتقادي به نمره دادن ندارم. در بعضي بخش‌ها خوب بوديم و در بعضي بخش‌هاي ديگر بد. بايد توجه كنيم كه ما در چه شرايطي به فدراسيون آمديم. من مطمئنم در دوره بعد هر فردي كه رييس فدراسيون شود، كار آسان‌تري به نسبت ما در زمان اوايل حضورمان خواهد داشت».

كفاشيان در مورد اينكه فدراسيون در دوره او استقلال داشته يا نه هم جواب جالبي مي‌دهد: «چرا، ما هم استقلال داشتيم هم پرسپوليس، نمي‌شود گفت استقلال نداشته‌ايم. به هر حال ما تابع ضوابطي هستيم كه فيفا برايمان تعيين كرده و نمي‌توانيم خارج از اساسنامه كاري انجام دهيم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج