اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۸۷۶۶
۳ نظر
۵۰۱۸
۳ نظر
۵۰۱۸
پ

شوخی " نود درجه ای " عادل با جشنواره فجر

دوشنبه شب در برنامه «نود» عادل فردوسی پور نشان داد که همچنان یک علاقه مند دوآتشه سینماست اما این برنامه اولین برنامه ای نبود که او علنا علاقه اش به سینما را نشان داد.

شوخی " نود درجه ای " عادل با جشنواره فجر

هفت صبح: دوشنبه شب در برنامه «نود» عادل فردوسی پور نشان داد که همچنان یک علاقه مند دوآتشه سینماست اما این برنامه اولین برنامه ای نبود که او علنا علاقه اش به سینما را نشان داد.

مجری محبوب برنامه «نود» طی سال های اخیر نشان داده که علاقه زیادی به سینما دارد و نمونه ای از این علاقه هم حضور بی حاشیه و یواشکی او در اکران فیلم «خوابم میاد» به کارگردانی رضا عطاران در برج میلاد در جشنواره امسال بود البته او سال گذشته هم یکی از میهمانان برج میلاد و همراه همسرش به تماشای فیلم «جدایی نادر از سیمین» نشست.

این علاقه شخصی تا حدودی به برنامه نود هم سرایت کرده است. دوشنبه شب هم در برنامه نود نمونه های دیگری از این علاقه را هم در آیتم طنز «نود درجه» و هم در صحبت هایش نشان داد. او در صحبت هایش ضمن گفتن خسته نباشید به عوامل برنامه «هفت» که در مدت ۱۰ روز جشنواره هر شب برنامه ای سه ساعته را روی آنتن می بردند، کار آنها را بسیار سخت و دشوار توصیف کرد.

در آیتم «نود درجه» هم در یکی، دوتا از تکه های طنزش مستقیما به فیلم ها سینمایی حاضر در جشنواره امسال اشاره کرد. از جمله اینکه در بازی ملوان و نفت تهران به فیلم «بی خود و بی جهت» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی اشاره کرد، یا زمانی که در بازی با فجرسپاسی و پرسپولیس رجب زاده پیراهن خود را درآورد، روی پیراهنش حروفی نوشته شده که فردوسی پور اینگونه تعبیر کرد که رجب زاده می خواست به هیات داوران جشنواره فیلم فجر بگوید فیلم «نارنجی پوش» داریوش مهرجویی را تحویل بگیرند.

او حتی با فیلم پیمان معادی هم شوخی جالبی کرد و زمانی که تصویر تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال را زیر باران نشان داد، با اشاره به استقبال مردم از بازی استقلال و ذوب آهن در جام باشگاه های آسیا گفت، مردم همان گونه که در جشنواره امسال از فیلم «برف روی کاج ها» استقبال کردند از دیدن «باران روی تاج» هم استقبال خوبی کرده اند.

نمونه های ارادت فردوسی پور به سینما در یک سال اخیر زیاد است. مثلا خیلی ها یادشان است که همزمان با جشن خانه سینما فردوسی پور با اشاره به اینکه در سینما فیلم های زیادی وجود ندارند که به بحث فوتبال در ایران بپردازند، قسمت هایی از فیلم «مسافر» به کارگرانی عباس کیارستمی را در برنامه اش نشان داد.

شوخی " نود درجه ای " عادل با جشنواره فجر

یا همین چند وقت پیش تنها آدمی بود که در یک برنامه تلویزیونی موفقیت فیلم «جدایی نادر از سیمین» در مراسم گلدن گلوب و کسب عنوان بهترین فیلم خارجی توسط اصغر فرهادی را تبریک گفت، نکته جالب اینجا بود که تبریک عادل، نخستین واکنش رسمی صداوسیما به موفقیت فیلم اصغر فرهادی بود، کاری که چند روز بعد از آن برنامه «هفت» با هزار اما و اگر و محافظه کاری انجام داد البته فردوسی پور سال گذشته هم در جشن خانه سینما یک حرکت جالب توجه و بامزه انجام داد.

و آن هم این بود که در آیتم دوربین نود تمام عکس های این بخش را به نام یکی از فیلم های مهم و موفق تاریخ سینما نمایش داد البته این ابراز علاقه مستقیم فردوسی پور به سینما در برنامه هایش خیلی اوقات هم مورد انتقاد برخی از منتقدانش قرار می گیرد ولی واقعا چه کسی از علاقه مندان به سینماست که دوست نداشته باشد، یکی مثل فردوسی پور در سینما هم وجود داشته باشد و برنامه ای سینمایی مثل نود را با همه صریح و بی پرده بودنش روی آنتن ببرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • peyman

      nafari ke to telveziun harfe hagh mizane toey damet gam mikhamet ziyad

    • baran

      adel ferdosipour binazire

    • نوپاژی

      عاشقتیم عادل خان.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج