adexo3
۲۱۲۸۸۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

استقبال گسترده از «#MUSTSEEIRAN»

جنبش اینستاگرامی معرفی ظرفیتهای فرهنگی و گردشگری ایران موسوم به #MUSTSEEIRAN که چندی پیش در فضای مجازی ایجاد شد، همچنان با استقبال گسترده مخاطبان داخلی و خارجی مواجه است.

برترین ها: استقبال کاربران اینترنت از جنبش حمایت از ظرفیتهای فرهنگی و گردشگری ایران در فضای مجازی که به نام هشتگ "ایران را باید دید" راه افتاده است، همچنان گسترده و پر مخاطب است و مورد توجه کاربران غربی و علاقمندان به فرهنگ و تمدن ایران در اینترنت شده است.

استقبال گسترده از «#MUSTSEEIRAN»

به گزارش برترین ها، این جنبش اینترنتی که با نام hashtag"ایران را باید دید" در نوامبر سال گذشته میلادی، طراحی و راه اندازی شده است، قصد دارد با استفاده از پتانسیلهای فنی و اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی از جمله توییتر و اینستاگرام، تصاویر و محتواهای مختلفی درباره قابلیتهای گردشگری ایران را به صورت گسترده در اختیار کاربران خارجی و علاقمندان به ایران قرار دهد. کمپین اینستاگرامی ایران را باید دید، توسط سید علی عراقچی، برادرزاده سید عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات هسته با ۵+۱ ، طراحی و راه اندازی شده است. ایشان که در ژنو تحصیل کرده است، در فضای مجازی نیز فعال بوده و علاوه بر پشتیبانی اطلاعاتی و محتوایی از صفحات مجازی مربوطه به کمپین ایران را باید دید، به روز رسانی برخی ازمطالب توییتر و اینستاگرام عمویش، دکتر عراقچی را نیز بعضا به عهده دارد. عراقچی، در توییتر عمویش، ترجمه برخی از مطالبی که دکتر ظریف، وزیر امور خارجه در توییتر خود به انگلیسی منتشر می کند را نیز، قرار میدهد.

کمپین ایران را باید دید بیش از ۸۱ هزار فالوور را در مدت کوتاهی به خود اختصاص داده است و بیش از ۱۹۰۰ تصویر از مناطق مختلف گردشگری ایران را در اختیار طیف گسترده ای از مخاطبان قرار داده است. بررسی ها نشان می دهد که هشتگ :ایران را باید دید: بیش از ۳ میلیون بار در صفحات پرتال های وب، مورد استفاده قرار گرفته است که خود نشان دهنده اهمیت و جایگاه استفاده از هشتگ ها در به روز رسانی صفحات در شبکه های اجماعی از جمله توییتر و اینستاگرام می باشد.

این کمپین در جدیدترین پستی که منتشر کرد، از مخاطبانش خواست تا ترجمه "ایران را باید دید" را به زبان خود در صفحه اینستاگرام این کمپین منتشر کنند که بااستقبال صدها نفر از کشورهای مختلف جهان مواجه شد.

استقبال گسترده از «#MUSTSEEIRAN»

در پرتالی که این هشتگ از ان اقتباس شده است، اطلاعات گسترده ای همراه با تصاویر نقاط دیدنی ایران بارگذاری شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته و برای گسترش فعالیتهای خود، به انتشار محتوا به زبان های گوناگون در صفحات شبکه های اجتماعی نیز پرداخته است.

گفتنی است پرتال ایران را باید دید در نشانی www.mustseeiran.ir در دسترس علاقمندان می باشد. ایران را باید در نشانی /instagram.com/mustseeiran_insta ارائه شده است.


استقبال گسترده از «#MUSTSEEIRAN»
(تصویری از جدیدترین توییت در صفحه سید عباس عراقچی توسط برادرزاده اش)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشته

      برادرزادشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج