adexo3
۲۳۰۴۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دایی: پرسپولیس مربی نداشت آن بالاها بود

پرسپولیس اگر مربی نداشت و در آرامش فقط خوب تمرین می کرد امروز آن بالای جدول بود.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال راه آهن مهمترین مشکل پرسپولیس در شرایط فعلی را نداشتن آرامش توصیف کرد و گفت: پرسپولیس اگر مربی نداشت و در آرامش فقط خوب تمرین می کرد امروز آن بالای جدول بود.

علی دایی پس از برتری ۴ بر ۳ تیمش مقابل پرسپولیس با بیان این مطلب افزد: قبل از هر چیز دوست دارم به بازیکنانم از صمیم قلب این پیروزی را تبریک بگویم چرا که آنها امروز با تمام وجود خود بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با تاکید بر اینکه تیمش در نیمه اول برتر از پرسپولیس بوده و حریف از روی غافلگیری به گل اول رسیده است گفت: در نیمه دوم تیم ما باهوش و منطقی بازی کرد و راه پرسپولیس را بستیم ماحصل این بازی خوب ۳ گل بود که متاسفانه دو بار روی بازی مستقیم و ارسال از جناحین دروازه ما باز شد.

دایی خاطرنشان کرد: خدا را شکر می کنم که امروز این عزت را به ما داد تا بتوانیم برنده شویم شاید هفته قبل می توانستیم برنده شویم اما از فرصت های گل خود استفاده نکرده، پنالتی ما گرفته نشد و ... تا اینکه امروز خدا مقدر کرد تا برنده از زمین خارج شویم.

دایی از اظهارنظر پیرامون تیم پرسپولیس خودداری کرد کرد و گفت: پرسپولیس امروز سعی خود را کرد اما به نتیجه نرسید . در کل دوست ندارم در خصوص تیم پرسپولیس حرف بزنم و تمایل دارم در مورد توانایی های بازیکنان راه آهن بگویم.

شما اسامی بازیکنان دو تیم پرسپولیس و راه آهن را با هم مقایسه کنید آن وقت به نتیجه می رسید که تیم ما چطور برنده شده است. من امروز دوست دارم از همت و تلاش بازیکنانم حرف بزنم. بچه های من امروز با غیرت بازی کردند و شایسته پیروزی بودند.

دایی: پرسپولیس مربی نداشت آن بالاها بود

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در پاسخ به این پرسش که "علی دایی بازیکن و مربی محبوبی در تیم پرسپولیس بوده و اینکه امروز بعد از گلزنی مقابل پرسپولیس شادی کرد آیا باعث نمی شود از محبوبیتش کاسته شود؟" گفت: اصلا و ابدا نمی توانم در زندگی ام برای احدی فیلم بازی کنم.

امروز یکی از حساس ترین بازیهای دوران فوتبالم را پشت سر گذاشتم چرا که برای بقا می جنگیدیم. من یک پرسپولیسی هستم اما امروز سرمربی راه آهنم و باید برای این موفقیت این تیم تلاش کنم من نمی توانم چون مقابل پرسپولیس بازی می کنم برای تیمم کم بگذارم و بروم کنار که پرسپولیس گل بزند. من یک پرسپولیسی ام اما امروز همه کار کردند که راه آهن این تیم را شکست دهد.

وی ضمن یادآوری اینکه تیمش با وجود مشکلات زیاد مهیای دیدارمقابل پرسپولیس شده است گفت: حق تیم راه آهن این بود که جزو ۷،۸ تیم بالای جدول باشد اما متاسفانه اتفاقاتی افتاد که ما را از این هدف دور کرد، اتفاقاتی که نمی خواهم به آنها بپردازیم.

علی دایی که ظاهرا بسیار از پیروزی خوشحال بود گفت: آنروزی که از پرسپولیس رفتم خیلی ها حرف و حدیث هایی را درست کردند اما امروز خدا این عزت را داد که در جدول آمدم بالای پرسپولیس! اینها همه کار آن بالایی است. امروز ثابت شد که اگر نامردی کنید جوابش را خواهید دید و حق را نمی شود پایمال کرد و خورد.

دایی عملکرد شاگردانش را ستود و افزود: من از ته قلبم پرسپولیس را دوست دارم و اگر دقت کرده باشید امسال یک کلمه هم در مورد این تیم حرف نزده ام چه زمانی که آقای استیلی سرمربی این تیم بود و چه امروز که آقای دنیزلی هدایت تیم را برعهده دارد.

اعتقاد دارم آن کسی که پرسپولیس را دوست دارد باید از این تیم حمایت کند اما متاسفانه امروز اینطور نیست. به نظر من این سکوها همیشه خط گرفته و افرادی خاص را تشویق می کند امروز هم خط گرفته بودند تا از فردی خاص حمایت کنند.

وی بزرگترین معضل پرسپولیس را حضور تعدادی از لیدرها خواند و گفت: این لیدرها که تعدادشان هم به ۱۰ نفر هم نمی رسد آرامش را از پرسپولیس گرفته اند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: مردم را به امان خود رها کنید مطمئن باشید آنها بهترین حمایت را از تیمشان می کنند و به ورزشگاه می آیند و از بازیکنان محبوب تیم خود پشتیبانی می کنند.

دایی یادآور شد: فکر می کنید چرا ما آخر فصل گذشته موفق شدیم و اکثر بازی هایمان را بردیم؟ فقط به خاطر اینکه آرامش داشتیم و در آرامش کار می کردیم. اگر به این پرسپولیس آرامش برگردد و آنهایی که منافع شان را از راه نادرست بدست آورده اند را قیچی کنند قطعا پرسپولیس درست می شود.

دایی در خاتمه خاطرنشان کرد: پرسپولیس با این بازیکنان خوبی که دارد اگر مربی هم نداشت و با آرامش فقط خوب تمرین می کرد امروز آن بالا بود نه پائین جدول. شما نگاه کنید کجا در ورزشگاه یک بازیکن خاص را حمایت می کنند و علیه دیگر بازیکنان شعار می دهند. اینها را درست کنید مطمئن باشید پرسپولیس درست می شود.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و راه آهن در هفته سی و سوم رقابتهای لیگ برتر عصر یکشنبه با پیروزی ۴ بر ۳ شاگردان علی دایی به پایان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج