اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۶۸۴۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

وجود کک در پوست حیوانات خانگی

سگ و گربه حیوانات خانگی هستند و می توانند منبع انتشار حشره کک در خانه باشند بهتر است از نگهداری این حیوانات خودداری کنید و پای حشره کک را به خانه تان باز نکنید گزیدگی ناشی از نیش کک می تواند باعث سوزش ،قرمزی و آسیب به پوست شود.

خبرگزاری تسنیم: سگ و گربه حیوانات خانگی هستند و می توانند منبع انتشار حشره کک در خانه باشند بهتر است از نگهداری این حیوانات خودداری کنید و پای حشره کک را به خانه تان باز نکنید گزیدگی ناشی از نیش کک می تواند باعث سوزش ،قرمزی و آسیب به پوست شود اگر حیوان خانگی دارید آن ها را با لوسیون ها و شامپوهای مخصوص کک شستشودهید.

آذری متخصص بیماری عفونی گفت: کک، حشره کوچک با پنجه های ریز قهوه ای رنگ است که به دلیل خونگرمی انسان و حیوان برای مکیدن خون به آنها می چسبد.

وی با اشاره به چگونگی وجود کک در میان انسان، اظهار داشت: حشره کک ، در مو ، لباس و پشم ایجاد می شود و انسان هایی که در منزل خود حیوانات اهلی همچون سگ و گربه نگاه می دارند حتما کک در خانه آنها مشاهده می شود.

این متخصص بیماری عفونی درباره علائم نیش کک تسریع کرد: افرادیکه به وسیله نیش کک گزیده می شوند ، دچار خارش ، قرمزی و تورم های پوستی می شوند.

آذری با اشاره به راه های درمان این گزیدگی، ابراز داشت: هنگام نیش حشره کک ، محل زخم را با آب و صابون بشورید و برای کم شدن شدت خارش ، کمی از ماده لوسیون را در محل نیش استعمال کنید.

این متخصص بیماری عفونی در ادامه افزود : در هنگام خارش هرگز محل نیش را نخارانید زیرا این عمل باعث ایجاد عفونت های شدید پوستی می شود .

وی با بیان اینکه دوری از حیوانات باعث کاهش کک می شود اظهار داشت: برای اینکه از وجود کک در خانه در امان باشید، حیوانات خانگی خود را به صورت مستمر با شامپوهای مخصوص کنترل کک شست و شو دهید و حتی استفاده از مواد شیمیایی کنترل کک برای پاکیزه نگه داشتن خانه نیز کمک می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا محمدپور

      با سلام سوالی داشتم که آیا مرغ وخروس نیز شامل این حیوانات خانگی می شود یاخیر و در صورت مثبت بودن روش درمان یا از بین بردن آن چیست ؟ با تشکر

    • بدون نام

      قابل توجه استاد، کک سگ و گربه به انسان منتقل نمیشه. کک دام و طیور هست که به انسان منتقل میشه.

    • ایرانی

      از مسئولین شهرداری خواهش می کنم این گربه های سطح شهر تهران را جمع آوری کنند
      گربه ها آفت شده اند
      این گربه ها را از معابر جمع کنید
      اینها عامل آلودگی هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج