اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۳۵۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

۴ رای ایرانی ها چگونه در راه فیفا گم شد؟!

ريیس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال ایران با اعلام اینکه نمی دانیم چرا فیفا چهار رای ایران را برای انتخاب برترین های جهان در سال ۲۰۱۲ اعمال نکرد، گفت: ما چهار رای فوتبال ایران را به صورت آنلاین در ۲۸ آبان ارسال کرده بودیم.

خبرگزاری مهر: ريیس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال ایران با اعلام اینکه نمی دانیم چرا فیفا چهار رای ایران را برای انتخاب برترین های جهان در سال ۲۰۱۲ اعمال نکرد، گفت: ما چهار رای فوتبال ایران را به صورت آنلاین در ۲۸ آبان ارسال کرده بودیم.

امید جمالی گفت: هرساله فیفا یکسری نامه در خصوص انتخاب برترین های جهان به کنفدراسیون ها ارسال می کند که این نامه در تاریخ ششم آگوست (۱۶ مرداد) دراختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و AFC نیز در تاریخ ۱۵ آگوست آن را برای فدراسیون های عضو فرستاد.

وی افزود: البته کنفدراسیون فوتبال آسیا در آن تاریخ لیست کاندیداهای برترین های جهان را نفرستاد و این لیست را در آبان ماه فرستادند که ما بلافاصله این لیست را در اختیار مسوولان تیم ملی قراردادیم. در واقع برای انتخاب برترین های جهان در بخش آقایان و بانوان ما چهار رای داشتیم که دو رای آن اختصاص داشت به سرمربی و کاپیتان تیم ملی آقایان و دو رای نیز مربوط به سرمربی و کاپیتان تیم ملی بانوان می شد.

ريیس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال اظهارداشت: مسوولان فیفا برای ارسال آرای مد نظر هر فدراسیون یک تاریخ نهایی را تعیین نکرده بودند و من فکر می کنم فدراسیون های عضو تا پایان ماه دسامبر (۱۱ دی ماه) برای ارسال آرای خود وقت داشتند ضمن اینکه این ارسال آرا به صورت آنلاین صورت می گرفت بنابراین ما چهار رای خود را در تاریخ ۲۸ آبان ماه برای فیفا به صورت آنلاین ارسال کردیم.

وي تاکید کرد: واقعا نمی دانیم چرا چهار رای ایران درانتخاب برترین های جهان در سال ۲۰۱۲ توسط فیفا اعمال نشد. شاید مشکل اینترنتی در هنگام ارسال وجود داشته و یا در سمت آنها حجم دریافت اطلاعات به یک باره بالا رفته باشد. مطمئن باشید چهار رای فوتبال ایران را ما در تاریخ ۲۸ آبان به صورت آنلاین ارسال کردیم.

«درحال حاضر مسوولان فدراسیون فوتبال تا این لحظه از ما نخواسته اند پیگیر این موضوع باشیم که چرا آرای فوتبال ایران در خصوص انتخاب برترین های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۲ به دست مسوولان مربوطه در فیفا نرسیده و یا آنها این آرا را اعمال نکرده اند؟»

جمالی در پاسخ به این پرسش که آیا برای انجام بازی های تدارکاتی با کشورها مذاکره کرده اید، گفت: خیر مذاکره ای صورت نگرفته چون مسوولان فدراسیون فوتبال و کارلوس کرش چنین تقاضایی را از ما نداشته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هرکی

      داداش زیاد خودتو اذیت نکن.ما عادت کردیم در ضمن از حذف شدن تیم ملی امید با اون شرایط هم که بدتر نیس.چه کاریه رفته که نرفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج