اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۵۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کشتي در آستانه حضور در المپيک

کشتي، اسکواش و بيس بال با پيروزي در انتخابات سن پترزبورگ هيئت اجرايي کميته‌ بين‌المللي المپيک، يک قدم به حضور در بازيهاي المپيک ۲۰۲۰ نزديک شدند.

ایسنا: کشتي، اسکواش و بيس بال با پيروزي در انتخابات سن پترزبورگ هيئت اجرايي کميته‌ بين‌المللي المپيک، يک قدم به حضور در بازيهاي المپيک ۲۰۲۰ نزديک شدند.

کميته‌ اجرايي IOC براي انتخاب از بين هشت رشته ورزشي براي بازي‌هاي المپيک ۲۰۲۰، در سن پترزبورگ روسيه تشکيل جلسه داد که در نهايت راي به انتخاب کشتي، اسکواش و بيس بال(سافت بال) داد. اين سه رشته حالا بايد به کنگره شهريور ماه بوئنوس آيرس بروند تا در انتخابات نهايي يک رشته براي المپيک ۲۰۲۰ برگزيده شود.

در زمستان گذشته کميته‌ بين‌المللي المپيک کشتي را از بين ورزش‌هاي اصلي بازي‌هاي المپيک ۲۰۲۰ خارج کرد و اعلام کرد که اين رشته براي بازگشت مجدد به المپيک بايد با هفت رشته ورزشي ديگر رقابت کند که حالا در مرحله نخست اين انتخابات، کشتي به همراه رشته‌هاي اسکواش و بيس بال از IOC چراغ سبز گرفته‌ و اين سه رشته بايد در کنگره بوئنوس آيرس در شهريور ماه رقابت نهايي خود را برگزار کنند تا در نهايت يکي از آنها به جمع ۲۵ ورزش اصلي بازي‌هاي المپيک ۲۰۲۰ اضافه شود.

سران فدراسيون جهاني کشتي در کنار کاراته، ووشو، اسکواش ، سافتبال و بيسبال، ورزش‌هاي صعودي و صخره‌نوردي، ويک بردينگ و ورزشهاي اسکيتي براي راهيابي به المپيک ۲۰۲۰ در مقابل اعضاي هيئت اجرايي IOC از رشته خود دفاع کردند که کاراته از شکست خوردگان بزرگ بود.

از سوي فدراسيون جهاني کشتي نناد لالوويچ رييس فيلا، دانيل ايگالي قهرمان نيجريه‌اي الاصل کانادا در المپيک ۲۰۰۰ سيدني، جيم شر عضو پيشين کميته‌ ملي المپيک آمريکا، کارول هاين برنده مدال برنز وزن ۴۸ کيلوگرم کشتي زنان در المپيک لندن و لايز لگراند، نايب رييس فدراسيون کشتي فرانسه براي دفاع از اين رشته د ر مقابل هيئت اجرايي IOC انتخاب شده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج