اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۵۹۰۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گوچی:همه‌چیزم را برای شادی مردم می‌دهم

زننده تنها گل ایران در دیدار برابر کره جنوبی با بیان اینکه حاضر است همه چیزش را بدهد تا مردم را خوشحال کند گفت: به فکر رکورد شکنی نیستم.

خبرگزاری مهر: زننده تنها گل ایران در دیدار برابر کره جنوبی با بیان اینکه حاضر است همه چیزش را بدهد تا مردم را خوشحال کند گفت: به فکر رکورد شکنی نیستم.

رضا قوچان نژاد بعد از صعود تیم ملی گفت: بالاخره هرطوری بود خودمان را به برزیل رساندیم که از این بابت خدا را شکر می‌کنم و برای مردم ایران هم خیلی خوشحالم.

وی در مورد گلزنی در دیدارهای اخیر تیم ملی گفت: درست است که گل های مهمی زدم اما این گل ها را تنهایی نزدم و همه بازیکنان و مربیان در این پیروزی ها نقش داشتند. برای کی روش خیلی خوشحالم که توانست با تیم ملی ایران به هدفش برسد.

زننده گل ایران برابر کره جنوبی خاطرنشان کرد: یکسال وقت داریم و می‌توانیم خیلی کارها را انجام دهیم. حالا که به جام جهانی رسیده ایم نباید بدون برنامه باشیم. اگر اینگونه شود در جام جهانی زنگ تفریح می‌شویم. درست است که کار سختی داریم اما می شود چرا که تیم های کره جنوبی و استرالیا توانستند به موفقیت برسند.

قوچان نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا روند گلزنی هایش را ادامه خواهد داد، گفت: فوتبال تنیس نیست. من هم به رکورد شخصی فکر نمی‌کنم، بیشتر دوست دارم مردم را خوشحال کنم و مربی ام را. رسیدن به رکورد در فوتبال بسیار سخت است.

قوچان نژاد در مورد پرسشی مبنی بر اینکه سال ۱۹۹۸ با گلزنی خداداد عزیزی برابر استرالیا به جام جهانی رفتیم و این دوره به گلزنی شما گفت: افتخار می کنم که عزیزی در مورد من به این شیرینی حرف می زند. فوتبال ورزشی گروهی است و من هر چیزی داشته باشم می دهم تا بتوانم مردم کشورم را خوشحال کنم. خداداد عزیزی همشهری من است و از او ممنونم که به من لطف داشته است.

گوچی:همه‌چیزم را برای شادی مردم می‌دهم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج