اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۴۲۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

ايران، بهترين آسيايي ليگ جهاني واليبال

دور مقدماتي ليگ جهاني واليبال سال ۲۰۱۳ به پايان رسيد و تيم ملي واليبال ايران درنخستين حضور خود در اين رقابت ها با کسب ۱۵ امتياز در بين ۱۸ تيم شرکت کننده در اين رقابت ها در بين تيم هاي آسيايي بهترين شد.

ورزش سه: دور مقدماتي ليگ جهاني واليبال سال ۲۰۱۳ به پايان رسيد و تيم ملي واليبال ايران درنخستين حضور خود در اين رقابت ها با کسب ۱۵ امتياز در بين ۱۸ تيم شرکت کننده در اين رقابت ها در بين تيم هاي آسيايي بهترين شد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، دور مقدماتي ليگ جهاني واليبال سال ۲۰۱۳ از دهم خردادماه با حضور ۱۸ تيم در سه گروه آغاز شد و شب گذشته با برگزاري آخرين ديدار اين مرحله بين تيم هاي برزيل و ايالات متحده به پايان رسيد.

تيم ملي واليبال ايران در مجموع ۱۰ ديدار خود پنج پيروزي در برابر صربستان، ايتاليا، کوبا (دوبازي) و آلمان به دست آورد و در پنج ديدار (روسيه (دو بازي)، صربستان، اتياليا و آلمان) شکست را تجربه کرد. ملي پوشان کشورمان در مجموع اين بازي ها ۱۵ امتياز کسب کردند که از نظر امتياز در بين ۱۸ تيم شرکت کننده رتبه نهمي است.

در مجموع برزيل پرافتخارترين تيم ليگ جهاني با ۹ بار قهرماني، با ۲۵ امتياز و ۹ پيروزي و يک شکست بهترين دور مقدماتي شد. تيم هاي کانادا و هلند در گروه سوم به ترتيب با ۲۳ و ۲۲ امتياز در رتبه هاي دوم و سوم اين داده آماري قرار مي گيرند.

تيم هاي بلغارستان، ايتاليا و روسيه نيز با ۱۹ امتياز و هفت پيروزي و سه شکست در رتبه هاي چهارم تا ششم دور مقدماتي قرار مي گيرند. کشورهاي آلمان، صربستان و ايران که در گروه دوم نيز قرار داشتند، به ترتيب با ۱۷، ۱۶ و ۱۵ امتياز با پنج پيروزي و پنج شکست در مکان هاي هفتم تا نهم دور مقدماتي قرار مي گيرند. البته تيم فرانسه در گروه اول نيز ۱۵ امتيازي است اما معدل امتيازهاي ايران شرايط بهتري نسبت به اين تيم دارد و فرانسه دهم مي شود.

تيم هاي لهستان (۱۴)، کره جنوبي (۱۳)، فنلاند (۱۲)، ايالات متحده (۱۲)، پرتغال (۱۱)، ژاپن (۹)، آرژانتين (۵) و کوبا (۴) امتياز به دست آوردند و در مکان هاي يازدهم تا هجدهم دور مقدماتي از نظر امتياز قرار مي گيرند.

از قاره کهن آسيا سه کشور ايران، کره جنوبي و ژاپن در ليگ جهاني حضور داشتند که تيم هاي ژاپن و کره در گروه سوم بودند. در بين کشورهاي آسيايي نيز ايران بهترين تيم بود چون کره جنوبي با چهار پيروزي و شش شکست و کسب ۱۳ امتياز رتبه دوم آسيا را به دست آورد و ژاپن نيز با هفت شکست و سه پيروزي و کسب ۹ امتياز در مکان سوم آسيا است.

گفتني است تيم ملي واليبال کشورمان با کسب اين رتبه در ليگ جهاني واليبال، ۱۰ امتياز به امتيازهاي خود در رده بندي جهاني اضافه خواهد کرد تا جايگاه از رتبه چهاردهمي به رتبه هاي بهتر ارتقاء يابد.

در مجموع شش تيم برزيل و بلغارستان از گروه اول، ايتاليا و روسيه از گروه دوم، کانادا از گروه سوم و آرژانتين (ميزبان) به مرحله نهايي ليگ جهاني راه يافتند که رقابت هاي خود را از چهارشنبه ۲۶ تيرماه در آرژانتين آغاز خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه

      آفرین به قهرمانان کشورمان. برایشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.+++++++++++

    • محمد

      اونوقت یکی مثل نکونام میره تو تیم های اماراتی اونم فقط واسه پول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج