اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۲۱۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال؟

معاون باشگاه استقلال خبر خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال را تکذيب کرد و گفت:‌ او با غيرت هميشگي به فوتبالش در استقلال ادامه خواهد داد.

خبرگزاری فارس: معاون باشگاه استقلال خبر خداحافظي فرهاد مجيدي از فوتبال را تکذيب کرد و گفت:‌ او با غيرت هميشگي به فوتبالش در استقلال ادامه خواهد داد.

علي اميري معاون ورزشي باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال که آيا فرهاد مجيدي قصد خداحافظي از فوتبال را دارد يا خير، گفت: متأسفانه ما نمي‌دانيم اين خبر بر چه اساسي منتشر شد و باشگاه و وکيل مجيدي به شدت پيگير انتشار اين خبر هستند و از رسانه‌اي که اين مسئله را در آستانه بازي حساس استقلال مقابل نماينده کشور کره جنوبي منتشر کرده، شکايت خواهد کرد.

وي افزود: فرهاد مجيدي طي چند سال گذشته با غيرت مثال‌زدني‌اش براي استقلال بازي کرده و همه اعتقاد دارند او تا چند سال ديگر مي‌تواند در سطح بالاي فوتبال کشور حضور داشته باشد و از همين‌رو مطمئناً به فوتبال خود ادامه خواهد داد.

اميري در ادامه گفت‌وگو با فارس تأکيد کرد: مجيدي به عنوان کاپيتان استقلال در اين تيم يک وزنه به حساب مي‌آيد و تجربياتش را در اختيار بازيکنان ديگر تيم گذاشته و به همين علت هرگز قصد خداحافظي از فوتبال را ندارد و در ادامه کمک حال تيم خواهد شد.

وي در پايان صحبت‌هايش با اشاره به بازي روز چهارشنبه مقابل اف‌سي سئول گفت: تماشاگران استقلال نيازي به توصيه ما ندارند و مثل هميشه شرايط مهم تيم را درک خواهند کرد، مطمئن هستم روز چهارشنبه جاي خالي در ورزشگاه باقي نخواهند گذاشت و به اميد خدا بتوانيم با يک نتيجه خوب دل آنها را شاد کرده و پس از سال‌ها به فينال ليگ قهرمانان آسيا برسيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 44444444

      44444444444444444

      پاسخ ها

      • رها

        6666666666666666666666

    • طهورا جون

      44444444444444444444444444444444444444444444444444

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج