اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۴۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

كشف گوشت بوفالو در یک شهرستان

اين گوشت‌ها از كشور هندوستان به كشور امارات وسپس از دبي به شهرستان حمل و فاقد مجوز از سازمان دامپزشكي كشور توليد كننده هستند.

رئيس دامپزشكي شهرستان دشتي از كشف ۱۹۴ بسته گوشت بوفالو در شهر خورموج خبرداد.

حسين احمدي اظهار داشت: با هوشياري بازرسان نظارت بهداشتي اداره دامپزشكي شهرستان دشتي ۱۹۴ بسته گوشت بوفالو كه هر كدام در بسته‌هاي ۹۰۰ گرمي بسته بندي شده بود و در يكي از فروشگاه‌هاي شهرستان به‌فروش مي‌رسيد كشف، ضبط و معدوم شد.

وي ادامه داد: اين گوشت‌ها از كشور هندوستان به كشور امارات وسپس از دبي به شهرستان حمل و فاقد مجوز از سازمان دامپزشكي كشور توليد كننده هستند.

احمدي ضمن تقدير از همكاري و تعامل مردم با اداره دامپزشكي گفت: در ارتباط با مصرف گوشت گاوميش (بوفالو) وارداتي مجوز رسمي از وزارت جهاد كشاورزي و تحت نظارت بهداشتي سازمان دامپزشكي و ناطرين ذبح شرعي صورت مي‌گيرد و صرفا " در مراكز صنعتي قابل استفاده بوده است.

رئيس دامپزشكي شهرستان دشتي در ارتباط با ‌نظارت بر واحدهاي پرورش ميگو‌ و ورود مولدين فاقد بيماري و توليد بچه ميگوي سالم و باكيفيت در مراكز تكثير ميگو تصريح كرد: شبكه دامپزشكي دشتي با پوشش دو كارگاه تكثير و سايت پرورش ميگوي مند مبادرت به نظارت فني كرده است.

وي ادامه داد: بازديد هفتگي از مزارع تكثير و پرورش در زمان فعاليت و اخذ نمونه و افزايش اقدامات قرنطينه‌اي و اطلاع رساني چهره به چهره به مديران سايت‌ها و توجه آنها به بيماري لكه سفيد كه خوشبختانه هنوز مشاهده نشده از ديگر اقدامات انجام شده بوده است.

احمدي خاطر‌نشان كرد: به منظور تامين فرآورده‌هاي خام دامي سالم و بهداشتي به شهروندان شبكه دامپزشكي نظارت دقيق بر تمام مراحل حمل و نقل فرآورده‌هاي خام شامل مرغ كشتار روز، مرغ منجمد، گوشت قرمز، گرم و منجمد و تمام فرآورده‌هاي خام دامي در سردخانه داشته است.

منبع : فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

كشف گوشت بوفالو در یک شهرستان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج