اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۸۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نصرتی: زخم آندو را دیدم خیالم راحت شد!

دومین فصل متوالی و چهارمین سال حضور محمد نصرتی در تبریز باعث شده تا این مدافع سابقا ملی پوش، با محبوبیتی که روی سکوهای یادگار امام دارد، بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو ببندد.

نصرتی: زخم آندو را دیدم خیالم راحت شد!
روزنامه گل:

دومین فصل متوالی و چهارمین سال حضور محمد نصرتی در تبریز باعث شده تا این مدافع سابقا ملی پوش، با محبوبیتی که روی سکوهای یادگار امام دارد، بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو ببندد. شاید همین عنوان باعث شده که بیش از دیگران احساس مسئولیت کند و تعصب در بازیش نمایان باشد. اما غیرت در زمین، در بازی عصر دیروز به خشونت گرایید و کار به جایی کشید که نصرتی چندین بار گزینه اخراج شد اما مچشمپوشی مظفری زادهوی را با همان یک اخطار به رختکن فرستاد، هر چند نصرتی از همان یک کارت زرد هم ناراحت است چرا که بازی حساس هشتم آذر مقابل پرسپولیس را از دست داد.

با محمد درباره نمایش محکمش و ضربه استوک به سینه تیموریان حرف زدیم.

مقابل استقلال خیلی عصب و خشن بازی کردی و در صحنه ای که روی آندو مرتکب خطا شدی اوج خشونت را به نمایش گذاشتی و حتی می شد مستقیم اخراج بشوی.

- به خدا عصبی نبودم و فقط محکم بازی کردم. فکر نمی کردم که در آن صحنه آندو آنطور به سمت من بیاید وگرنه حواسم را جمع می کردم.

امکان داشت که این بازیکن ملی پوش در آن صحنه با مصدومیت شدیدی مواجه شودو بازی با تایلند را از دست بدهد.

- باور کنید به عمد آن حرکت را انجام ندادم. آندو رفیق خودم است. در تیم ملی که بودم هم اتاقی ام بود، چطور می توانم او را به عمد مصدوم کنم؟! حق می دهم که بگویید خطا شدید بود اما در بازی نتوانستم خودمرا جمع کنم. گفتم که همه چیز ناگهانی اتفاق افتاد. با کسی که خصومت دارم هم این کار را انجام نمی دهم، آندو که جای خود دارد و رفیقم است.

عکس های منتشر شده از بدن آندو پس از بازی، نشاندهنده زخم های عمیقی بود که استوک های تو باعث آن شده بود، خودت بعد از بازی سراغ او رفتی؟

- بله، مشکلی میان من و آندو وجود ندارد و اتفاقا بعد از بازی هم کنار یکدیگر ایستادیم و مصاحبه کردیم. خدا را شکر زخم هایش هم زیاد عمیق نبود و چند خراش سطحی بود. زخم هایش را که دیدم خیالم راحت شد چون فکر می کردم که عمیق تر باشند. پوستش قرمز شده بود و دردی در ناحیه سینه نداشت. خودم واقعا ناراحت بودم تا حدی که آندو به من دلداری می داد.

دلداری می داد و چه می گفت؟

- به من گفت که فوتبال است و از این قبیل برخوردها پیش می آید. گفتم اعصابم خرد است، گفت داداش نگران نباش، چیزی نیست ... خدا شاهد است که خودم هم ناراحتم.

عده ای معتقدند که در آن صحنه شایسته دریافت کارت قرمز بودی، نظر خودت چیست؟

- اگر آن حرکت کارت قرمز داشت، باید قبل از من آرش برهانی هم اخراج می شد چون خطایی به مراتب بدتر از خطای من را روی فخرالدینی انجام داد. من هم وقتی دیدم استقلالی ها آنطور محکم بازی می کنند، تصمیم گرفتم محکم بازی کنم.

پس به همین دلیل هم بودکه پس از آندو، روی سیاوش اکبرپور مرتکب خطا شدی؟ می خواستی بازی خشن برهانی و سایر استقلالی ها را تلافی کنی؟

- دنبال تلافی کردن و اینجور مسائل نبودم. وقتی آنها محکم بازی می کردند ما که نمی توانستیم شل بازی کنیم. باید مثل خودشان بازی می کردیم.

در یک صحنه توپ به دستت برخورد کرد و استقلالی ها معتقد به خطای هند عمدی بودند، درخصوص آن صحنه صحبت می کنی؟

- توپ به کتفم برخورد کرد نه دستم. هیچ خطای هندی هم در کار نبود. حالا که خطا گرفته شدو ضربه ایستگاهی اش را هم زدند.

با آن کارتی که دریافت کردی، سه کارته شدی و بازی با پرسپولیس را از دست دادی.

- از این بابت خیلی ناراحت هستم و اعصابم داغان است. هم از این بابت و هم از بابت از دست دادن قهرمانی نیم فصل. شرمنده هواداران شدیم که ۸۰ هزار نفر به استادیوم آمدند. باید اعتراف کنم که در این سال ها یک چنین هوادارانی ندیده بودم. واقعا بی نظیر هستند و ممنون تک تک شان هستم. امیدوارم بتوانیم با قهرمانی در پایان فصل از زحمات و حمایت هایشان تشکر و قدردانی کنیم.

درخصوص شعارهایی که علیه قلعه نویی سر داده و با شعار مافیا مورد خطاب قرار گرفته شد چه صحبتی داری؟

- باور کنید آنقدر درگیر بازی بودم که متوجه شعارها نشدم. با قلعه نویی کار کرده ام، به شخصه موردی از ایشان ندیده ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج