اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۶۲۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فوتبال مستقیم پخش نشود و ۹۰ تعطیل شود

مالک باشگاه ملوان پیشنهاد کرد برای سالم سازی ورزشگاه ‌ها دیدارهای فوتبال به صورت زنده پخش نشود و برنامه تلویزیونی ۹۰ هم تعطیل شود.

خبرگزاری مهر: باشگاه ملوان در بیانیه‌ای از هوداران خود خواست که نسبت به رعایت شئون اخلاقی پایبند باشند بیانیه‌ای که مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفت تا مالک ملوان از بی‌توجهی به مسائل فرهنگی انتقاد کند.

محجوب در خصوص دیدگاه‌های فرهنگی خود گفت: "روز گذشته در وبسایت رسمی باشگاه، بیانیه‌ای را در خصوص فرهنگ سازی در ورزشگاه‌ها منتشر کردیم که مهدی محمدنبی با من تماس گرفت و به خاطر آن بیانیه از من تشکر کرد. گویا فدراسیون از حرکت فرهنگی باشگاه ملوان استقبال کرده است."

وی که در بین برخی از هواداران باشگاه صحبت می‌کرد، اعلام کرد یکی از برنامه‌های اصلی من توجه صددرصدی به فرهنگ است و اظهار کرد: "قصد دارم با راه اندازی دانشگاه علمی، کاربردی در زمینه ورزش در بندرانزلی، بخشی از در آمدم را وقف کنم. همچنین با سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی مدارس شبانه‌روزی ورزش، می‌خواهیم استعدادها را شناسایی و در ادامه با فروش و ترانسفر بازیکنان، ملوان را به خودکفایی رساند."

مالک باشگاه ملوان در ادامه تاکید کرد: "سال آینده با گرفتن اسپانسر 3/5 میلیاردی و کمک سازمان لیگ در مورد حق پخش بازی‌ها که با گمانه‌زنی به 2/5 میلیارد می‌رسد، دیگر باشگاه ملوان به بازیکنان خود بدهکار نخواهد شد و حقوق آنها به موقع پرداخت خواهد شد."

بنظر می‌رسد او هم از منتقدان رفتار تماشاگران در استادیوم‌هاست و چاره آن را تغییر رویکرد رسانه‌ها می‌داند: "اگر بازی‌های لیگ برتر مستقیم پخش نشود یا بدون هوادار برگزار و برنامه 90 تعطیل شود، عده معدود تماشاگرنماها که مشکلاتی را در ورزشگاه‌ها به وجود می‌آورند و باعث خراب شدن جو ورزشگاه‌ها می‌شوند، از امتیاز بزرگ حضور در ورزشگاه‌ها محروم می‌شوند و جو ورزشگاه‌ها سالم می‌ماند."

محجوب با بیان اینکه کانون هواداران ملوان باید سر فرصت ایجاد شود زیرا هواداران رکن اساسی فوتبال هستند، افزود: "مشکل هواداران در فوتبال ایران به خاطر ارتباط کم آنها با باشگاه‌هاست و ارتباط هواداران با ما تنها در روز مسابقه است."

وی همچنین تاکید کرد: "با انجام تمهیداتی چون ایجاد فروشگاه و موزه ملوان و ارتباط بین هواداران و تیم می‌توان این فاصله را پر کرد. ضمن اینکه عمده فعالیت اقتصادی بنده در ایران، جهانی کردن نام و برند ملوان خواهد بود.

مالک باشگاه ملوان نخستین برنامه خود را با کمک سرپرست باشگاه حفظ سرمربی برای فصل آینده دانست و یادآور شد:" هیچگونه دخالتی در مورد مسائل فنی نخواهم داشت. ضمن اینکه از زحمات حسین هدایتی بسیار متشکرم. البته درودگر هم مدیری لایق بود ولی در مورد مدیر عامل فصل آینده ملوان، بسیار با وسواس تصمیم گیری خواهم کرد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج