اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۸۶۹۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دربي فوتسال پايتخت به جنجال کشيده شد

ديدار دو تيم فوتبال تاسيسات تهران و ميثاق تهران در چارچوب هفته هجدهم ليگ برتر که با پيروزي شاگردان خوراکچي همراه بود با جنجال خاتمه يافت.

خبرگزاری فارس: تيم فوتبال تاسيسات دريايي در چارچوب هفته هجدهم ليگ برتر عصر امروز از ساعت ۱۶ در سالن ورزشگاه دستگردي به مصاف ميثاق تهران رفت. اين بازي که دربي فوتسال پايتخت به شمار مي‌رفت در پايان با برتري ۳ بر يک شاگردان محمود خوراکچي خاتمه يافت.

حواشي اين ديدار را در زير مي خوانيد:

*خسوس کاندلاس سرمربي تيم ملي فوتسال که قرار بود در اين هفته بازي حساس دو تيم دبيري و گيتي‌پسند را در تبريز از نزديک تماشا کند به علت عدم وجود بليط برگشت به اين شهر سفر نکرد و دربي فوتسال پايتخت را از نزديک تماشا کرد. از ديگر ميهمانان اين ديدار سيدرضا افتخاري رئيس کميته فوتسال و شيرازي رئيس هيأت فوتبال تهران بودند. همچنين گفته مي‌شد علي کفاشيان هم اين ديدار را از نزديک تماشا کند اما به گفته افتخاري، رئيس فدراسيون فوتبال در حالي که قرار بود فردا صبح به عمان سفر کند عصر امروز به اين کشور خواهد رفت.

*حدود ۵۰۰ هوادار در سالن حضور داشتند.

*ظهير کامياب کاپيتان تيم فوتسال تاسيسات در صحنه‌اي به شدت به قضاوت داور معترض بود که پس از اعتراض او تماشاگران شعارهايي را عليه داور مسابقه سر دادند. اين امر باعث شد تا شيرازي رئيس هيأت فوتبال استان تهران که در طرف مقابل تماشاگران نشسته بود دست خود را بالا ببرد و از ادامه شعار هواداران جلوگيري کرد.

*رمضاني قائم مقام باشگاه تاسيسات در صحنه‌اي به شدت نسبت به عملکرد بازيکنان تيمش معترض بود.

*بازي در دقايق پاياني پربرخورد دنبال مي‌شد و بازيکنان به کوچک ترين صحنه‌ها هم اعتراض شديدي داشتند زماني که ۱۲ ثانيه به اتمام بازي باقي مانده بود صحنه‌اي در نزديکي دروازه ميثاق به وجود آمد که کادر فني و بازيکنان تاسيسات به شدت به داور اعتراض کردند که چرا پنالتي اعلام نکرده است. پس از اين صحنه داروازه‌بان ميثاق خليج سهيلي دچار مصدوميت و به بيرون برده شد. در حالي که در ابتدا گفته مي‌شد او را مي خواهند به بيمارستان منتقل کنند سرانجام او توانست بلند شود و به رختکن رفت.

*در جريان مسابقه زماني که يکي از بازيکنان تاسيسات مصدوم شده بود به جاي اينکه او را با برانکارد به بيرون ببرند دست و پاهاي او را گرفتند و به بيرون بردند.

*علي صانعي در ۴ دقيقه پاياني بازي تيمش را ۵ نفره کرد؛ اما او نتوانست از اين فرصت استفاده کند و حتي در فاصله‌هاي پاياني يک گل ديگر دريافت کرد تا ۳ بر يک بازنده ميدان باشند.

*زماني که بازي به پايان رسيد درگيري شديدي بين هواداران دو تيم به وجود آمد. حتي زماني که بازيکنان ميثاق قصد داشتند وارد رختکن شوند، هواداران درگيري‌هاي لفظي با آنها داشتند تا جايي که حتي براي ورود برخي افراد چون سهراب خليلي مديرعامل ميثال به داخل رختکن مشکلاتي به وجود آمد. اين درگيري هواداران حتي در بيرون از سالن هم ادامه داشت تا اينکه سرانجام نيروي انتظامي به اين درگيري‌ها خاتمه داد.

در ساير ديدارهاي اين هفته که به صورت همزمان از ساعت ۱۶ آغاز شده بود نتايج زير به دست آمد.

حفاري اهواز ۵- راه ساري ۳

زمزم اصفهان ۳- منصوري قرچک ۲

هلال احمر تبريز ۲- ماهان تنديس قم ۲

تاسيسات دريايي تهران ۱- ميثاق تهران ۳

روز گذشته هم در آغاز اين هفته دو ديدار برگزار شد که نتايج زير به دست آمد:

شهرداري ساوه ۲- فرش‌آرا مشهد ۲

شهرداري تبريز ۳- پتروشيمي ماهشهر ۳

در آخرين ديدار اين هفته هم دو تيم دبيري و گيتي‌پسند در تبريز به مصاف يکديگر رفتند. اين ديدار که از حساسيت خاصي برخوردار است و بطوري مي توان بازي فينال‌گونه ليگ دانست از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شده و تا اين لحظه نتيجه تساوي ۲ بر ۲ حاکم بر بازي است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج