اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۲۸۱۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کریمیان: قهرمانی با تراکتور لذت دیگری دارد

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز گفت: من در سپاهان جام های زیاد گرفته ام ولی این قهرمانی لذت دیگری داشت، به نظرم در ویترین افتخارات باشگاه جای خالی قهرمانی به چشم می خورد و خوشحالم این اتفاق در زمان ما افتاد و تراکتور این فصل، در تاریخ ماندگار شد.

ایسنا: بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز گفت: من در سپاهان جام های زیاد گرفته ام ولی این قهرمانی لذت دیگری داشت، به نظرم در ویترین افتخارات باشگاه جای خالی قهرمانی به چشم می خورد و خوشحالم این اتفاق در زمان ما افتاد و تراکتور این فصل، در تاریخ ماندگار شد.

مهدی کریمیان در خصوص بازی با مس کرمان اظهار کرد: شرایط بازی های جام حذفی با لیگ برتر فرق می کند و ما در این دیدار بسیار منطقی و با هوش کار کردیم و مس نیز تیم بسیار خوبی است که در دقایقی از دیدار سوار بر بازی بود.

وی در خصوص کسب جام قهرمانی تأکید کرد: جام حذفی مسیر کوتاهی برای کسب سهمیه آسیایی و جام قهرمانی است، هدف ما قهرمانی در این رقابت ها بود و خدا را شکر بعد از سپری کردن روزهای سخت و فراز و نشیب های فراوان به جام قهرمانی دست یافتیم و دل هوادارانمان را شاد کردیم.

کریمیان در مورد حضور پر تعداد هواداران تراکتورسازی در کرمان، خاطرنشان کرد: هواداران تراکتورسازی بهترین هستند؛ آنها حتی در دمای منفی ۲۰ درجه نیز ما را تنها نگذاشته اند و هم اکنون نیز سختی سفر را به جان خریدند.

وی افزود: دست هوادارانمان درد نکند در این قهرمانی سهم بزرگی داشتند همچنین آقای جلالی و بازیکنانی همچون ایران پوریان، محمد ابراهیمی، حبیب گردانی و ربیع خواه که حالا مصدوم هستند نیز در این موفقیت سهم داشتند، بازهم خدا را شاکرم که سال را خوب به پایان رساندیم.

وی خاطرنشان کرد: من از قبل تصمیم گرفته بودم که اگر قهرمان نشویم به تبریز نیایم چون دیگر در این شهر کاری نداشتم و نمی توانستم به چشم هواداران تراکتور نگاه کنم.

کریمیان در رابطه با نقش تونی اولیویرا در این قهرمانی گفت: اولیویرا قبل از اینکه مربی خوبی باشد یک روانشناس بسیار خوب است، وی علاوه بر کارهای تاکتیکی و فنی که در این مدت کوتاه روی تیم انجام داد، به بازیکنان اعتماد به نفس داد و از لحاظ روحی و روانی ما را آماده مسابقات کرد.

این بازیکن تیم تراکتورسازی درباره ی هدف گذاری تراکتور تا پایان فصل اظهار کرد: سایر تیم ها باید به ما حق بدهند که به بازیکنان اصلی مان در لیگ برتر استراحت دهیم تا آن ها آماده بازی های حساس در آسیا شوند ولی این قول را به تیم های بالا نشین و انتهای جدولی می دهم که بازیکنان تراکتور برای اینکه حق کسی ضایع نشود، در چهار بازی انتهایی با غیرت کار و از جان مایه خواهند گذاشت.

وی افزود: در بازی با نفت به چند بازیکن اصلی مان استراحت داده شد که چه بسا اگر آن بازیکنان بازی می کردند، مصدوم می شدند و نمی توانستند در دیدار حساس با مس بازی کنند .

هافبک تراکتورسازی گفت: روزی که نایب قهرمان شدیم انتظارات از تیم خیلی بالا رفت و حالا که قهرمان شده ایم توقعات از تراکتور بسیار بیشتر از حد تصور است، من در هت تریک قهرمانی سپاهان حضور داشتم و این تیم بعد به دست آوردن هر جام بازهم با برنامه جلو می رفت و هیچگاه از قهرمانی سیراب نمی شد.

کریمیان افزود: به نظرم باید از آقای اولیویرا که محبوب هواداران است برنامه جامع و بلند مدت بخواهند و بر اساس این برنامه پیش بروند تا در سال آتی تراکتور گام بزگتری بردارد و به قهرمان شدن در جام حذفی بسنده نکند. اگر تیم با برنامه و برای قهرمانی بسته شود من هم هستم چرا که بازی در تراکتور آرزوی خیلی از بازیکنان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج