اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۳۹۶۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

فدراسیون والیبال همچنان به دنبال سرمربی

پاسخ منفی «کاستلانی» به والیبال ایران

مربی آرژانتینی تیم والیبال فنرباغچه ترکیه در حالی دست رد به سینه فدراسیون والیبال ایران زد که یک آرژانتینی دیگر در لیست انتظار داورزنی قرار دارد.

تسنیم: مربی آرژانتینی تیم والیبال فنرباغچه ترکیه در حالی دست رد به سینه فدراسیون والیبال ایران زد که یک آرژانتینی دیگر در لیست انتظار داورزنی قرار دارد.

به گزارش روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، دانیل کاستلانی،‌ سرمربی آرژانتینی و ۵۳ ساله تیم فنرباغچه ترکیه، دعوت تیم فدراسیون والیبال ایران برای هدایت تیم ملی را قبول نکرد.

فدراسیون والیبال ایران که پس از قطع همکاری ولاسکو به دنبال گزینه‌های بزرگ و کارآمد بین‌المللی برای جایگزینی این مربی است، به دانیل کاستلانی سرمربی پیشین تیم‌های ملی لهستان و فنلاند برای قبول هدایت تیم ملی پیشنهاد داد که مورد قبول او قرار نگرفت. کاستلانی یک سال باقی مانده از قراردادش با فنرباغچه را دلیل اصلی رد پیشنهاد ایران بیان کرده است.

پاسخ منفی «کاستلانی» به والیبال ایران

در این حال، فدراسیون والیبال ایران همچنان در حال مذاکره با لورنزو برناردی است. اگر این گفت‌وگوها به نتیجه نرسید، فدراسیون با رائول لوزانو،‌ دیگر مربی آرژانتینی که سابقه هدایت تیم ملی لهستان و آلمان را نیز بر عهده داشته ، وارد مذاکره می‌شود. لوزانو در تابستان سال جاری و پیش از آغاز لیگ برتر والیبال برای قبول هدایت تیم شهرداری ارومیه یا متین ورامین به ایران هم آمد و با ولاسکو،‌ هم‌وطن خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

پاسخ منفی «کاستلانی» به والیبال ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منم

      آناستازی رو بیارید

    • بدون نام

      تنها كسي كه تو واليبال در حد ولاسكو هست ميشه گفت تو يه سطح هستن فقط و فقط آناستازيه هركسي به جز آناستازي بياد فوقش بتونه واليبالمونو در همين حدي كه هست نگه داره ديگه پيشرفتي نميكنيم، اميدوارم هرجور شده آناستازيرو هر مشكلي هست براش حل كنن كه با اون امضا كنن خيالمون راحت شه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج